Planet of the Apes
Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 08-04-01 02:47

Jeg kom lige til at tænke på...
Er den nye Planet of the Apes et remake eller et 6. afsnit.

Venlig hilsen
Mikkel Winther Jensen

Fra : Staalanden

Dato : 08-04-01 11:38

remake

Fra : N/A

Dato : 09-04-01 10:53

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 09-04-01 10:53

"J.O.H." <johaarup@inet.uni2.dk> wrote in message

> ......ikke ifølge det EXCLUSIVE interview, som Tim Burton giver på
> hjemmesiden planetoftheapes.com - så er det IKKE en remake! ...kan ikke
> huske hvad hans begrundelse for hvad filmen er istedet..

Han siger vist 'reinvention' eller sådan noget - fordi han udgør respekt for
den gamle film og ikke prøver at lave den samme, bare med bedre effekter.
Hvad jeg har set af trailers osv. prøver han at se bogen fra et lidt andet
synspunkt, og hold kæft hvor jeg glæder mig til den og Lord Of The Rings...
gaaah! Star Wars go home!

Jacob