Bagbenene sejler - er det sprøjten ?
Fra : Dorthe Koch

Dato : 08-09-03 17:36

Ermmm undskyld, men er allered tilbage igen i forlængelse af pjevsede
Mikkel.

Hans bagparti er begyndt at sejle lidt rund - som om han ikke rigtig har
styr på bagbenene. Kan det skyldes sprøjten mod luftvejsinfektionen, han
fik hos dyrlægen for et par timer siden ? Jeg spurgte ham, om han ville
blive sløv af den, men det mente han ikke.

Uha, hvor jeg er skidt tilpas og usikker.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dan Mortensen

Dato : 08-09-03 17:54

"Dorthe Koch" <d.kKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> Ermmm undskyld, men er allered tilbage igen i forlængelse af pjevsede
> Mikkel.

Jeg ville ringe og spørge dyrlægevagten det koster ikke noget. !

/Dan Mortensen
DK Sollok

Fra : Denise

Dato : 08-09-03 18:29

> [...]
> blive sløv af den, men det mente han ikke.
>
> Uha, hvor jeg er skidt tilpas og usikker.

Hej Dorthe
Jeg tror ikke du skal være nervøs. Det med sejleriet kan jeg huske at have
set på vores tidligere katte, endda op til flere gange. Men jeg kan desværre
ikke huske hvorlænge det varede og hvorfor det sker for nogle katte, eller
også er det en speciel medicin der gør det. Jeg synes iøvrigt altid vores
katte er blevet sløve af penicillin, det er vist meget normalt, for de har
jo som regel feber samtidig og det sløver jo.
Ja, man har det bare så dårligt når kattene er syge. Katte kan iøvrigt
sagtens både blive forkølede og få mave/tarm problemer, selvom de er
indekatte.
Men synes du det går for langsomt, han skal gerne allerede i morgen vise
tegn på fremgang, så skal du nok kontakte dyrlægen.
Så længe missen vil spise, drikke og lege lidt, så tror jeg ikke der er
noget at være nervøs for.
God bedring med misssen
Hilsen Denise