Jeg er stadig ikke til Amstaff. (Masser af~
Fra : Zemma Luise Zimling ~

Dato : 08-09-03 17:06

For jeg har jo allerede verdens dejligste hund... *ggg*

Men jeg vil godt lige sende lidt ros til Mathilde og hendes skønne
Amstafftæve.

Vi træner samme sted, og i søndags fik vi rigtig hilst på hinanden. Både
mennesker og hunde.

Og heldigvis virkede det ikke som om, at Sisse var blevet spor bange for
Amstaffer, for hun vil smadder gerne hilse på G., som bare var noget af det
blødeste, rolige og dejlige væsen. Men det jeg blev mest overrasket over
var, hvor kønne Amstaffer kan være.

Faktisk var jeg slet ikke klar over, at det var en Amstaff til at starte
med, for Mathildes hund ligner slet ikke den Amstaff, som jeg kender
hjemmefra. Hun har bare de lækreste brune og hvide tegninger. Fuldstændigt
ligesom flødekarameller... *ggg*

Også stor ros til Mathilde. Hvor er det bare fedt at møde et menneske som er
så villig til at lade sådan nogle skeptikere som Sisse og jeg om at komme
tæt nok på til, at vi kan få afkræftet nogle fordomme. Tusind tak! Hvis der
var flere af Jeres støbning, så kunne det være lettere at få nuancer med i
diskussionen omkring de såkaldte kamphunde i stedet for altid at føre den i
sort/hvid.

Med venlig hilsen,
Zemma Luise Zimling Westh

Fra : mathilde

Dato : 09-09-03 14:13

"Zemma Luise Zimling Westh" skrev d. 08-09-03 17:06 dette indlæg :
> [...]
med i
> diskussionen omkring de såkaldte kamphunde i stedet for altid at føre

Hej Zemma,

Det er jo altid dejligt når andre også kan lide ens hund, og ekstra
dejligt når man kan hjælpe folk af med nogle fordomme.
Min tæve nød også søndagens træning, og sov godt da vi endelig nåede
hjem:)))
-Min mand griner over din flødekaramels bemærkning, men må give dig ret
i at det gør hun, altså ligner én i farven:))

Tak for rosen,

Mathilde.

http://www.kandu.dk/