Append på FTP virker ikke!!
Fra : Intruder

Dato : 26-11-00 19:20

Hejsa.

Hvordan virker 'append' på ftp når man vil fortsætte upload hvor man
slap?

Efter genstart af min pc skriver jeg i et dos vindue:
ftp ipnr.
cd upload
bin
append minfil.txt

Det er som om at minfil.txt bare starter forfra men bliver lagt i
enden på det som jeg har uploaded iforvejen.

Hjælp ønskes

--
Venlig Hilsen / Regards
Jan Jensen

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 27-11-00 17:44

Hej!

> Hvordan virker 'append' på ftp når man vil fortsætte upload hvor man
> slap?

Det kan den ikke!

> [...]
>
> Det er som om at minfil.txt bare starter forfra men bliver lagt i
> enden på det som jeg har uploaded iforvejen.

Det er lige præcis det kommandoen er til. Hvad man helt præcist kan
bruge det til ved jeg ikke lige..

-Thomas

Fra : Intruder

Dato : 28-11-00 03:04

On Mon, 27 Nov 2000 17:44:09 +0100, Thomas Kaufmann Jensen
<kauf@email.dk> wrote:

>Hej!

>Det kan den ikke!

>Det er lige præcis det kommandoen er til. Hvad man helt præcist kan
>bruge det til ved jeg ikke lige..

Jeg ved at man kan da der er en som har UL noget på min ftp af flere
gange.

Jan Jensen

Fra : Ace

Dato : 01-12-00 22:51

> Det er lige præcis det kommandoen er til. Hvad man helt præcist kan
> bruge det til ved jeg ikke lige..

Man kunne jo evt. bruge den til at lægge nogle Text filer sammen..

Og foresten kig lige på denne side : usenet.dk/netikette/quote.html

--
Christian Münster {Ace@Cool.dk}

The degree of civilazation, in a sociaty
can be judged by observing it´s prisoners
(Destojevskij)