rollercoaster tycoon
Fra : Brian Nielsen

Dato : 08-09-03 13:23

nogen der ved hvordan man får rollercoaster tycoon til at virke under xp.
kan nemlig ikke loade mine savegames og en masse andre ting.....

mvh Brian Nielsen

Fra : JH

Dato : 09-09-03 10:00

Brian Nielsen wrote:
> nogen der ved hvordan man får rollercoaster tycoon til at virke under
> xp. kan nemlig ikke loade mine savegames og en masse andre ting.....

Har du været inde på spillets hjemmeside
og kigge efter evt.patches?

JH

Fra : MaRk

Dato : 11-09-03 13:28

"Brian Nielsen" <Brian_maria@privat.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der ved hvordan man får rollercoaster tycoon til at virke under xp.
> kan nemlig ikke loade mine savegames og en masse andre ting.....

Har du forsøgt med kompitilatets (ikke stavet rigtigt) halløjet under
egenskaber?

Det virkede for mig.

Mvh
Mark

Fra : Krokodillen \(4681\)

Dato : 11-09-03 15:42

Min køre uden problemer derudaf

Carsten Phillip Andersen
Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.
Against stupidity even the gods fight in vein.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-09-03 16:52

In dk.spil.computer, Brian Nielsen <Brian_maria@privat.dk> says...
> nogen der ved hvordan man får rollercoaster tycoon til at virke under xp.
> kan nemlig ikke loade mine savegames og en masse andre ting.....

Check for patches...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen