Disposition med underpunkter
Fra : Steffen

Dato : 08-09-03 13:37

Jeg skal have lavet en disposition, hvor der blot står:

"Emner"

Når jeg klikker på "Emner", skal der der komme 2 under-emner frem:

"Emner"
"Emne 1"
"Emne 2"

Og sluttelig når jeg klikker på "Emne 2", skal der komme endnu 2 under-emner
frem, så det til sidst ser sådan ud:

"Emner"
"Emne 1"
"Emne 2"
"Emne 2a"
"Emne 2b"

Jeg kan selv lave hyperlinks til de enkelte ord, men jeg kan ikke huske,
hvad denne form for disposition hedder, hvor et eller flere underpunkter
kommer frem, når man klikker på overpunktet. (Jeg har ledt efter et eksempel
på nettet, men jeg ved ikke, hvad jeg skal søge på).

Hilsen
Steffen

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 08-09-03 14:14

Steffen wrote:

> [...]
> kommer frem, når man klikker på overpunktet. (Jeg har ledt efter et eksempel
> på nettet, men jeg ved ikke, hvad jeg skal søge på).

Du kan lave det ligesom følgende:
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/readme.html

Her er et eksempel:
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaList/mhaList.html

Hintzmann c",)

Fra : Steffen

Dato : 08-09-03 14:56

Mange tak for det. Nu vil jeg prøve at se, om jeg kan bruge det sammen med
Frontpage.
Steffen