FP98 'smadrer' grafikken ...
Fra : Lennart Hansen

Dato : 08-09-03 14:09

Hej

Nogen der har en forklaring på at JPEG/GIF-grafik bliver helt mudret, når
der bliver gemt i Images-mappen.

Der er IKKE rørt ved størrelsen. Uploader jeg til nettet er det ligeså
mudret.
Overskriver jeg grafik-filerne via direkte upload udenom FP98, så står
grafikken flot.

Nogen idé?
På forhånd tak.
L. Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-09-03 17:57

Du er formentlig kommet til at ændre på komprimeringen.

Fra : Lennart Hansen

Dato : 09-09-03 12:55

> Du er formentlig kommet til at ændre på komprimeringen.

Tak for svaret.
Jeg mener ikke komprimeringen ændres af sig selv. Kan ikke se at den kan
stilles nogen steder i hverken FrontPage 98 eller FrontPage Explorer.

Nøjagtig den samme grafikfil vises perfekt, hvis den uploades UDENOM
FrontPage Explorer.

Findes der en ServicePack til FP98?
Har da også FP2000, men ønsker ikke på nuværende tidspunkt at skifte.

Mvh, L.Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-09-03 22:05

FP98 er så mange år siden at jeg ikke kan huske hvor i menuerne du
finder det.
Jeg vil heller ikke anbefale en opdatering til FP2000. Opdater til
FP2003 i stedet. Der er altså sket en hel del i løbet af de sidste fem
år.