Videooptagelser med ABBA
Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 12:31

Jeg er stor fan af ABBA og jeg vil gerne høre, om der er nogen, der
har nogle gamle videooptagelser med ABBA, som jeg eventuelt kunne få
en kopi af.

Det drejer sig bl. a. om:

Promotion-video fra Arrival-pladen (1976)

ABBA – The Movie (1977)

Live in Montreux (med bl. a. Boney M. og Roxy Music) (1978-79)

UNICEF-velgørenhedsshow (med Olivia Newton-John og mange andre) (1979)

Live at Wembley (1979)

VH

Thomas

Fra : Dettmaring

Dato : 08-09-03 18:49

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er stor fan af ABBA og jeg vil gerne høre, om der er nogen, der
> har nogle gamle videooptagelser med ABBA, som jeg eventuelt kunne få
> [...]

Begge disse kan bestilles på www.amazon.co.uk
(og er på lager)

VH
Carsten
www.fysikogkemi.dk

Fra : I8NY

Dato : 08-09-03 20:05

"Dettmaring" <dettmaring@fjernedettestofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Begge disse kan bestilles på www.amazon.co.uk
> (og er på lager)

Hej Carsten.Jeg er meget Off Topic nu,men jeg har et dumt
spørgsmål,håber du kan bevare mit spørgsmål..
Hvordan foregår betalingen over Amazon?
Kan man betale pr.efterkrav på posthuset,
eller skal man have et visa.whatever kort?
thanx in advance.

Mvh I8NY

Fra : Dettmaring

Dato : 08-09-03 20:16

"I8NY" <tul@nospamtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Dettmaring" <dettmaring@fjernedettestofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Carsten.Jeg er meget Off Topic nu,men jeg har et dumt
> spørgsmål,håber du kan bevare mit spørgsmål..
> Hvordan foregår betalingen over Amazon?

Visa

> Kan man betale pr.efterkrav på posthuset,

Nej, ikke såvidt jeg ved - har kun prøvet med visa

VH
Carsten
www.fysikogkemi.dk