duetsvar og salar logger på isdn
Fra : lasse poulsen

Dato : 07-04-01 01:03

hej

hvad gør jeg forkert

jeg er duet kunde og har dermed en duetsvar.

når der er en besked til mig på duetsvar skulle min salar logger kunne tænde
en post label men det virker ikke.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-04-01 10:54

"lasse poulsen" <xoz1iaj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg er duet kunde og har dermed en duetsvar.
> når der er en besked til mig på duetsvar skulle min salar logger kunne

Du har sikkert tilsluttet din salar logger til et eller andet udstyr der
omformer ISDN til analog.
Denne omformer er sikkert ikke i stand til at få MWI (Message Waiting
Indecator) signalet med over

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : lasse poulsen

Dato : 07-04-01 12:40

Martin Højriis Kristensen skrev i meddelelsen
<9apcdc$mrs$1@tnews.inet.tele.dk>...
> [...]
>omformer ISDN til analog.
>Denne omformer er sikkert ikke i stand til at få MWI (Message Waiting

jeg bruger et diva isdn modem rel 2 version2 som skulle understøtte den
function.......

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-04-01 12:49

> jeg bruger et diva isdn modem rel 2 version2 som skulle understøtte den
> function.......

Tja, så kan det være en del ting. Analogt udstyr på ISDN er aldrig en god
ide, så det kan være alt lige fra kabler til inkompabilitet.
Ring evt til ISDN2-hotline på 80808015 og få tjekket din linje