Spejder med Spejder Jörg
Fra : Trollo

Dato : 08-09-03 11:12

Hej

Kan nogle fortælle mig hvor jeg finder nummeret "Spejder" med Spejder Jörg ?

(Hørt spillet på dr P3 onsdag d. 3/9-03)

Hilsen Trollo

Fra : Uffe Holst

Dato : 08-09-03 15:29

In an article of 8 Sep 2003 Trollo wrote:

> Kan nogle fortælle mig hvor jeg finder nummeret "Spejder" med Spejder Jörg ?
>
> (Hørt spillet på dr P3 onsdag d. 3/9-03)

Jeg hørte også et eller andet spejderhalløj på P3 for nogle dage siden,
måske den 3. september, hvad ved jeg. Jeg havde indtryk af, at det var
noget P3-fabrikeret halløj, så måske kan den findes på dr.dk.

--
Uffe Holst

Fra : Innocence

Dato : 12-09-03 07:21

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in message news:<bA.XA.JR2wFyhf2gbG94i.NR@post6.tele.dk>...

> Jeg hørte også et eller andet spejderhalløj på P3 for nogle dage siden,
> måske den 3. september, hvad ved jeg. Jeg havde indtryk af, at det var
> noget P3-fabrikeret halløj, så måske kan den findes på dr.dk.

Nu kender jeg ikke copyright bestemmelserne på denne Agilera-cover men
jeg fandt den i alt fald på få sekunder via eDonkey2000 - den er
suveræn! :)

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 13-09-03 13:37

Den ligger faktisk direkte på P3s hjemmeside.

Fra : Trollo

Dato : 16-09-03 00:54

TAK for hjælpen

hilsen trollo

Fra : junkie_xl

Dato : 17-11-03 13:27

Det er den fedeste sang, men er der nogen der ved hvor teksterne er???
Det kunne være najs at have dem også...

http://www.kandu.dk/