Birthe Kjær er bare for lækker
Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 08:00

Birthe Kjær er den største. Jeg er helt vild med hende. Så hende for
eksempel på Torvet i Svendborg her i sommers. Det har også været i
fjernsynet.

Hvad skal jeg sige? Hun er hamrende professionel og kan tilpasse sig
ethvert publikum, lige fra indkøbscentre til plejehjem. Hun er bare
for lækker.

VH

Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-09-03 11:28

Thomas <th63@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6b0eee6.0309072300.2bd2f27b@posting.google.com...
> [...]
>
> Hvad skal jeg sige? Hun er hamrende professionel og kan tilpasse sig
> ethvert publikum, lige fra indkøbscentre til plejehjem. Hun er bare

_________________

Hej Thomas

Ja, hun er toppen af Dansktoppen. Så fik vi vist hende sat på plads.

Skal vi ikke også udråbe den mest hamrende professionelle mandlige
dansktopsanger. Jeg vil gerne udråbe Johny Reymer til denne tittel. Han har
nu spillet dansktopmusik med pigtråds-srtrofer i "Chlifters" i omkring 40
år.

Hilsen Åge

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-09-03 14:24

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> nu spillet dansktopmusik med pigtråds-srtrofer i "Chlifters" i omkring 40

Hedder de ikke Cliffters? Dengang mig og mine venner snød os ind på
færgen Sjælland i København, og røg bong på dækket, var det ihvertfald
Cliffters der spillede. Med smølfejoe i front.

/David

Fra : I8NY

Dato : 08-09-03 18:58

> [...]
> færgen Sjælland i København, og røg bong på dækket, var det ihvertfald
> Cliffters der spillede. Med smølfejoe i front.

LOL!!!!
Burn one off for me!:)

Fra : Troels

Dato : 09-09-03 15:51

> Hedder de ikke Cliffters? Dengang mig og mine venner snød os ind på
> færgen Sjælland i København, og røg bong på dækket, var det ihvertfald
> Cliffters der spillede. Med smølfejoe i front.

Er man fuld nok lyder det som om man siger "Chlifthers"... Og det er man jo
når man giver sig til at høre den slags.

/Troels

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-09-03 18:01

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal jeg sige? Hun er hamrende professionel og kan tilpasse sig
> ethvert publikum, lige fra indkøbscentre til plejehjem. Hun er bare

Hej Thomas

Ja det kunne næsten ikke siges enklere. Det kan ganske enkelt ikke gøres
bedre.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-03 22:11

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f5e080f$0$32520$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Ja det kunne næsten ikke siges enklere. Det kan ganske enkelt ikke gøres
> bedre.
>
> M.V.H.....Benny..
__________________

Hej Benny

Arhhhhhhhhh........ hvad med Dorthe Kollo og Gitte Hænning ?

De er da tilsammet et dygtigt trekløver / dansktopkløver.

Hilsen Åge

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-09-03 23:05

Åge Halldorsson wrote:

> Hej Benny
>
> Arhhhhhhhhh........ hvad med Dorthe Kollo og Gitte Hænning ?
>
> De er da tilsammet et dygtigt trekløver / dansktopkløver.

Det er ikke noget Rocco Sifredi ikke hurtigt kunne ordne.

/David

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-03 05:19

> Hej Benny
>
> Arhhhhhhhhh........ hvad med Dorthe Kollo og Gitte Hænning ?
>
> De er da tilsammet et dygtigt trekløver / dansktopkløver.
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Tja det er dygtige mennesker allesammen. Dorthe Kollo har jeg ikke set på
scenen, siden jeg selv optrådte med hende, og det er mange år siden. Gitte
har jeg vist aldrig set på scenen, jeg fik desværre for sent nys om det, da
hun var i Århus. Men Birthe Kjær har jeg set adskillige gange inden for de
sidste par år, og hun er jo bare helt suveræn. Men man kan jo kun beundre
dem alle, for de er faktisk blevet bedre med alderen.
Egentlig en sjov tanke, det var nogle gode årgange dengang, en ganske stor
del af de Dansktop sangere der var fremme, da jeg var ganske ung, stadig er
aktive og i fuldt vigør, det må da siges at være godt gået.

M.V.H......Benny..

Fra : Johnny Bonde

Dato : 16-09-03 10:28

Karin Påske (Påskesen)

Er lærer på Nørrevangskolen i silkeborg og synger i ny og næ
ril forskellige formål..

mvh Johnny