Musik til elskovsudfoldelser
Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 07:57

For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
igen.

Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.

Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
humør, når jeg hører ABBA.

VH

Thomas

Fra : Peter Theglev

Dato : 08-09-03 09:12

Thomas wrote:
> [...]
> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
>
> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt

Relax - Frankie Goes to Hollywood
In Too Deep - Genesis

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-09-03 11:31

Thomas <th63@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
> [...]

___________

Thomas for pokker. Det er fordi det her er en pæn nyhedsgruppe. Vi blev bare
chokerede.

Hilsen Åge

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-09-03 13:11

> [...]
> ___________
>
> Thomas for pokker. Det er fordi det her er en pæn nyhedsgruppe. Vi blev

Jeg gjorde ikke, bliver det til gengæld ofte over dine indlæg...

Mvh.
Lars

Fra : Nette

Dato : 08-09-03 11:43

"Thomas" skrev i en meddelelse
> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
> igen.

He! Jeg havde engang en kæreste, der mente at Alannah Myles´ Black Velvet,
havde en ret god rytme til at bolle i.
Så den blev prøvet af nogle gange.

Personligt har jeg aldrig gået op i det overhovedet.

Nette

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 08-09-03 17:00

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas" skrev i en meddelelse
>
> He! Jeg havde engang en kæreste, der mente at Alannah Myles´ Black Velvet,
> havde en ret god rytme til at bolle i.
> Så den blev prøvet af nogle gange.

UUUhhhaaa, ja, det er en god sang. Han lyder som en klog fyr, ham din
eks-kæreste der (passer lige til min smag)

> Personligt har jeg aldrig gået op i det overhovedet.
Næ, sådan har jeg det også... Men man skal bare høre noget man godt kan
lide... Radio er også fint nok, hvis man ikke kan blive enige

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Søren

Dato : 08-09-03 22:55

Hej Martin,

> Radio er også fint nok, hvis man ikke kan blive enige

"Radioavisen... 4 døde og 15 hårdt sårede blev i dag resultatet af et
sammenstød mellem en bus og en invalidebil på Hørsholmmotorvejen i
dag. Antallet af asbestoseofre breder sig i området omkring Randers
skomageri. Skatten stiger med 5%. Og nu til vejret - der ligeledes
stinker..."

Hold fast hvor det tænder ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : uneedme

Dato : 08-09-03 22:58

LOOOL du har sq humor... ja, det er virkelig noget der tændre for vildt...

--
/uneedme

c",)
<((>
_/ |_

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-03 23:48

Søren <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> skrev:

Hej Søren

> [...]
> dag. Antallet af asbestoseofre breder sig i området omkring Randers
> skomageri. Skatten stiger med 5%. Og nu til vejret - der ligeledes

Jeg vil ikke udelukke, at Bo ville tænde på det

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Søren

Dato : 10-09-03 14:18

Hej Mark,

> Jeg vil ikke udelukke, at Bo ville tænde på det

Different folks, different strokes ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-09-03 17:57

Søren wrote:
> [...]
> dag. Antallet af asbestoseofre breder sig i området omkring Randers
> skomageri. Skatten stiger med 5%. Og nu til vejret - der ligeledes

Hvad snakker du om?
Radio 2, tror jeg nok den hedder og andre kanaler spiller sgu´ da kun
musik...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Søren

Dato : 10-09-03 14:23

Hej Martin,

> Hvad snakker du om?
> Radio 2, tror jeg nok den hedder og andre kanaler spiller sgu´ da kun
> musik...

Så så, ikke så nærtagende :)

Ellers er der Sky Radio med alle reklamerne og Yesterday der stort set kun
er musik (og god musik, hvis man ikke er tvunget til at høre på det hver
dag på sit arbejde og derfor værdsætter mere naturlige lyde under akten ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Nette

Dato : 09-09-03 01:16

"Martin Jorgensen" skrev i en meddelelse
> UUUhhhaaa, ja, det er en god sang. Han lyder som en klog fyr, ham din
> eks-kæreste der (passer lige til min smag)

Jamen jeg kan da forsøge at opspore ham og høre om han er ledig og
interesseret?*B*

Nette

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-09-03 17:59

Nette wrote:
> "Martin Jorgensen" skrev i en meddelelse
>
> Jamen jeg kan da forsøge at opspore ham og høre om han er ledig og
> interesseret?*B*

Nu snakkede jeg jo om at hans musik-smag passede lige til min smag.
Derudover syntes jeg at han lød som en klog fyr. Nu ved jeg så ikke helt,
hvorfra du fik den tanke der, med at opspore ham men han kan sgu´ da godt få
et par på hovedet hvis han kommer og vil et eller andet...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-09-03 18:41

Martin Jorgensen wrote:

> [...]
> hvorfra du fik den tanke der, med at opspore ham men han kan sgu´ da godt få
> et par på hovedet hvis han kommer og vil et eller andet...

Øøøh???

/David

Fra : Nette

Dato : 09-09-03 22:26

"David Rasmussen" skrev i en meddelelse
> Øøøh???

Tjaaaa, hvad kan man sige? Nogen har humor, andre har ikke....*G*

Nette

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-09-03 23:02

Nette wrote:

> "David Rasmussen" skrev i en meddelelse

> Tjaaaa, hvad kan man sige? Nogen har humor, andre har ikke....*G*

Nogle har humor, andre bliver voldelige :)

/David

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 10-09-03 14:05

> Øøøh???

Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
selvom det er iorden at andre er bøsser.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-03 14:44

Martin Jorgensen wrote:

> Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
> selvom det er iorden at andre er bøsser.

Slap dog af... Du er vist ikke helst sikker på din egen seksualitet? Eller?

/David

Fra : Dallemusen

Dato : 10-09-03 15:00

> Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
> selvom det er iorden at andre er bøsser.
>

> mvh.
> Martin Jørgensen

Kan du stave til homofobi?

De venligste hvis ikke kærligste hilsner
Daniel Nielse *G*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-09-03 21:26

[Dallemusen | Wed, 10 Sep 2003 16:00:20 +0200]

>Kan du stave til homofobi?

Rooooooooooolig nu; det var måske lidt håndfast at Martin tilbageviste
det "sjove" brev, men at kalde ham homofob er sgu' langt skudt forbi.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-09-03 17:39

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
> selvom det er iorden at andre er bøsser.

Er du nu helt sikker? Jeg er ret sikker på vi godt kan arrangere en
"uvildig" test

Lars

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 11-09-03 19:06

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er du nu helt sikker? Jeg er ret sikker på vi godt kan arrangere en
> "uvildig" test

Til alle der svarer på hvad jeg skriver: I skal læse hvad jeg *MENER* og
ikke hvad jeg *SKRIVER*

Det er muligt at jeg indimellem skriver noget som måske godt kunne
formuleres bedre, men jeg gider sku´ ikke rigtigt at sidde og tænke helt
vildt længe over hvad jeg skriver, inden jeg afsender mine indlæg
Ihvertfald ikke i denne gruppe... I andre NG´ere tænker jeg nok lidt mere
over det jeg skriver, inden jeg afsender indlæggene...

Af en eller anden grund, får jeg nu igen på fornemmelsen at jeg ikke skal
besvare flere indlæg i denne tråd, heller

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Søren

Dato : 10-09-03 14:24

Hej David,

> Øøøh???

Homofobia strikes again *GGG*

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 17:00

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message news:<3f5c5d48$0$97185$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> "Thomas" skrev i en meddelelse
>
> He! Jeg havde engang en kæreste, der mente at Alannah Myles´ Black Velvet,
> havde en ret god rytme til at bolle i.
> Så den blev prøvet af nogle gange.

Det kan jeg forstille mig. Jeg vil straks gå på biblioteket for at låne den.

> Personligt har jeg aldrig gået op i det overhovedet.

Prøv det dog. Det sætter da lidt kulør på hverdagen.

VH

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-03 23:41

Thomas <th63@ofir.dk> skrev:

> Det kan jeg forstille mig. Jeg vil straks gå på biblioteket for at
> låne den.

*rømme*, du sidder ved en computer.

Fra : Nette

Dato : 09-09-03 01:14

> Prøv det dog. Det sætter da lidt kulør på hverdagen.

Mit liv, hverken det i eller udenfor sengen, mangler kulør. Men får jeg
brug for det, skal jeg da have det i mente*B*

Nette

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-09-03 13:10

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
>
> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt

Outhere Brothers - Fuk u in the Ass!

:D

Mvh.
Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-09-03 13:42

On Mon, 8 Sep 2003 14:10:10 +0200, "Lars Lauridsen"
<Crazy_Jellyfish@hotmail.com> wrote:

>"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>Outhere Brothers - Fuk u in the Ass!

ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
samleje imens marlyn mansom spiller last day eller det tour on earth
LIVE - det ville fanme være guf og stå der og parre sig til det nr -
det fede ved manson koncerterne er at det vil der sådan set ikke være
noget underligt i - forstået på den måde at man vil blive forstyret af
en eller anden securitas gut eller ....en fra puplikum der synes det
var da godt nok for sært !!
--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

Fra : Lars Bernau

Dato : 08-09-03 15:26

In article <bjhrj7$let$1@sunsite.dk>, Crazy_Jellyfish@hotmail.com
says...

> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Outhere Brothers - Fuk u in the Ass!
>
> :D

Nu Vi er i den boldgade: 2 Live Crew - Me So Honey

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Lars

Dato : 08-09-03 14:10

> [...]
> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
>
> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt

Jeg vil anbefale Brian Eno's Ambient hvis der skal dyrkes mantrasex.

Lars

Fra : Andropov

Dato : 08-09-03 14:29

Bo skrev:

>ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
>samleje imens marlyn mansom spiller last day

Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-09-03 15:13

On 8 Sep 2003 06:28:58 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......

Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
apelerede til den samme gruppe mennesker .... men der er nu en
væsentligt forskel afligevel - marlyn er den rene defaitisme - hvor
man med lidt held finder hianden når den uigendkaldelige apocalyse er
der og alt håb er ude som netop det nr jeg refere til !

et helved der er om ham som privat person - men også om tingene i
almindelighed !

hvor Alice kun gøre ( næsten ) regning for sit eget helved - der
egentligt ophørte med da da pladen fra 83 tror jeg der holder han
nemligt op med at drikke - hvilket er godt for ham men noget lort for
hans musik og lyrik - lidt det samme der sker for David Bowie med Lets
Dance pladen fra 82-83 ....

Alice skriver jo også Kærlighedes sange :) eller ihvertilfælled sange
med kærlighed til kvinden angiveligt er det bedste nr : how are u gona
see me now - fra den legendarisk indseid out pladen fra midt 70 erne -
og nr fra welcome to my night mare : nr awekning , der er heller ikke
tvil om hvor han skal hænd efter sit maridt - kontra marlyn der ingen
steder skal !
i 70 erne hvor han med produceren ezin lavede en stribe geniale plader
- Ezin der foriøvrigt også prucerede Pink floyd the wall og Lou reed
legendaiske album : Berlin fra 1973 - skal man lave noget der har et
frygteligt budskab så skal man ha fat i Ezin :) jeg ved ikke hvordan
hans navn staves .....

nu skal man jo med alle kunstner taget et forbehold der er gode og
dårlge perioder - men de gode produksioner er som regl et udslag af en
eller anden form for lidelse - som oftesst med muskker kommer med druk
og narko .... der sker et eller andet når misbruget høre op så
forsvinder talentet ( Bowie - alice copper m.fl ) jeg vil sige John
Lennon var nok den der kunne bedst blive ved efter ophøret - men han
blve jo så skudt - men det var også synd at sige hans sidste udgivelse
- var den bedste i forhold til de 2 bedste plader der nogen sinde er
udkommet Imagin & plastick ono band også nogen gange kaldet Mother !

men for lige at vende tilbage til alice vs marlyn - de er lige
fremragene .... men kender man deres musik godt nok så vil man også
kunne se forskellen pladen inseide out vil jeg tror jeg har hørt
omkring 3000 gange - specilt nr " The quert rom " det er formidabelt
..... nå men jeg kan jo blive når jeg først kommer i gang med dte her
:) ....så ....ja .... men jeg forstår godt de kan oplevs ens - og
dwight fry + dead babys ligger meget op af Marlyns almene nr.

Fra : Andropov

Dato : 08-09-03 23:39

>Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......

>Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
>apelerede til den samme gruppe mennesker ....

De er noget dystre begge to.

> [...]

>nemligt op med at drikke - hvilket er godt for ham men noget lort for
>hans musik og lyrik - lidt det samme der sker for David Bowie med

Ja, David Bowie var også bedre tidligere og Alice Cooper synes jeg
snart ikke jeg har hørt noget om netop siden ca. 82.

>Alice skriver jo også Kærlighedes sange :)

Jeg har aldrig sådan rigtig sat mig ind i Alice Coopers sange. Men
husker ham som en dyster mand fra tidligere hvor han vidst nok
forsøgte at hænge sig selv på scenen.

> [...]
>og narko .... der sker et eller andet når misbruget høre op så
>forsvinder talentet ( Bowie - alice copper m.fl )

Boy George f.eks. blev også meget dårligere musikalsk efter han
stoppede med heroin. Jeg synes nærmest han lignede en stenmand på
scenen bagefter. Han var ihvertfald komplet forandret. Nu er der så
nogen som siger buh Boy george var bøsse. Men jeg synes han lavede god
musik tidligere. Noget glad musik som skilte sig ud fra mængden.

> [...]
>- var den bedste i forhold til de 2 bedste plader der nogen sinde er
>udkommet Imagin & plastick ono band også nogen gange kaldet Mother !

Ja John Lennon var god til hans død.
Men der findes også gode sangere som ikke har været på stoffer.
Men der er en tendens til at dem som har været på stoffer bliver
dårligere sangere bagefter.

> [...]
>:) ....så ....ja .... men jeg forstår godt de kan oplevs ens - og
>dwight fry + dead babys ligger meget op af Marlyns almene nr.

Men man skal næsten se musikvideo samtidig med at man hører Marilyn
Manson for at få det hele med.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 00:57

On 8 Sep 2003 15:38:32 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>De er noget dystre begge to.

ja ja ja .... men der er også neuancer i mørket Mark :)

>Ja, David Bowie var også bedre tidligere

Nahh egentligt ikke de debuterede nogenlunde samtidigt - Bowie er
klart en bedre musiker - han kan bare ikke skrive tekster - selv om
nogen af dem falder heldig ud som f.eks the man who sold world ..

>og Alice Cooper synes jeg
>snart ikke jeg har hørt noget om netop siden ca. 82.

der er nu kommmet masser ..... det er bare ikke noget særligt .. men
han laver nogen fede koncerter så ham til en ringe festil val i 1990
:) men jeg var smaderet af druk så da han havde spillet dwight fry
måtte jeg gå i dørken !

>Jeg har aldrig sådan rigtig sat mig ind i Alice Coopers sange. Men
>husker ham som en dyster mand fra tidligere hvor han vidst nok
>forsøgte at hænge sig selv på scenen.

hænger sig bliver halshugget langt i spænde trøje osv osv hele inseide
out pladen handle rjo om hans ophold på et sindsyg hospital ...

>en
>druk
>
>Boy George f.eks. blev også meget dårligere musikalsk efter han
>stoppede med heroin.

Nahh det var nu Coke :)

> [...]
>nogen som siger buh Boy george var bøsse. Men jeg synes han lavede god
>musik tidligere. Noget glad musik som skilte sig ud fra mængden.

ahh go ...det er nok et strækt ord og bruge om en pop disco musiker :)

>udgivelse
>
>Ja John Lennon var god til hans død.
>Men der findes også gode sangere som ikke har været på stoffer.

masser !

>Men der er en tendens til at dem som har været på stoffer bliver
>dårligere sangere bagefter.

tjaeee tænke tænke ozzy O ? har jo været clean længe - men om han
nogen sinde har været reel go ? det er sgu svært at sige ...

>Men man skal næsten se musikvideo samtidig med at man hører Marilyn
>Manson for at få det hele med.

jeg har nogen stykker ... har set ham live efter ikke at have været
til nogen koncter i 11-12 år det var satme fedt - han var godt nok
lidt balderet efter at have side i desentasionen førts i frankrig også
i Italien :) .... men det var et godt show .... han har detsvæpre
skildt sig af med sin ene geutarist det var fanme dumt .... det lyder
som lort den sidste cd der kom .... også fik jeg en til jul ...dancing
whit the anti christ den er satme også dårlig jeg tror sgu hollywood
var the end ...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-03 10:03

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:

Hej Bo

> ja ja ja .... men der er også neuancer i mørket Mark :)

Hvad skal jeg blandes ind i det for

Men jeg blander mig gerne.

> [...]
> han laver nogen fede koncerter så ham til en ringe festil val i 1990
> :) men jeg var smaderet af druk så da han havde spillet dwight fry

Ja, og jeg var smadret af påskebryg, da jeg var til hans "Trash!" koncert i
Valbyhallen. Ærgerligt. Jeg er blevet lidt bedre til at gå til koncerter og
*rent* faktisk huske oplevelsen bagefter. Skal til Bob Dylan sammen med min
67-årige svigermor på min fødselsdag den 16. oktober. Det bliver skægt tror
jeg.

> hænger sig bliver halshugget langt i spænde trøje osv osv hele inseide
> out pladen handle rjo om hans ophold på et sindsyg hospital ...

> Nahh det var nu Coke :)

Nej, det var nu Horse.

> ahh go ...det er nok et strækt ord og bruge om en pop disco musiker :)

Han var/er god. Men den der Hara Krishna åbenbaring gjorde ham nok stoffri,
men hvem fanden gider høre om det i en sang.

> masser !

Nævn én. Cliff Richard måske.

> tjaeee tænke tænke ozzy O ? har jo været clean længe - men om han
> nogen sinde har været reel go ? det er sgu svært at sige ...

Det kan du ikke tage fra ham. Black Sabbaths første fem albums er all time
classics den dag i dag. Han har været god til at samle nogle dygtige folk
omkring sig og så er han altså en fremragende performer.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 18:11

On Tue, 9 Sep 2003 11:02:56 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

Hej Mark :)

>Hvad skal jeg blandes ind i det for

du har en bred og alsidig viden og som sådan må betragtes som et
inteligent menneske - jeg regner slevføligt med du klare den uden de
store kvaler :)

>Men jeg blander mig gerne.

K :)

>Ja, og jeg var smadret af påskebryg, da jeg var til hans "Trash!" koncert i
>Valbyhallen. Ærgerligt. Jeg er blevet lidt bedre til at gå til koncerter og
>*rent* faktisk huske oplevelsen bagefter.

ja det er jo det jeg har været til 5 ringe festivaller jeg kan huske
alice cooper jethru tholl også at Lou reed var på scenen hvad han
lavede der ved jeg ikke en ½ flakse et eller andet berøvede den del af
mine sanser men han var der !!

> Skal til Bob Dylan sammen med min
>67-årige svigermor på min fødselsdag den 16. oktober. Det bliver skægt tror
>jeg.

sider faktisk lige og høre ham på cd " tome stone blues " han skulle
være genial på en scne hvis publikum ikke er for stort - der er
selvfølig udsolgt ???

han er nok sammen med Lennon den største tekst forfatter EVER ...mere
for de få ind mange ikke nem ... men når man først kommer ind i hans :
qvadrofonisk retoriske univers ....de er imponerene / Genialt ... han
er en af de få om nogen andre der kan sætte ord på en tanke- følses
strøm .....

ge f.eks. blev også meget dårligere musikalsk efter han

>Nej, det var nu Horse.

Hmm ? ja ok jeg læste bare en artikel om ham dervar det nu coke ...
men jeg havde lidt svært ved at fatte man kunne blive så hocked på det
eller jow det fatter jeg godt ( Coke ) men så skal man satme tage
meget :)
det virker jo ikke ret længe jeg kan huske da jeg var ung ....hvordan
fan var det ---- en bane til det ene næse bor også en mere til det
andet 20 min efter også lave en bombe dvs coke i parpir man spiser ..
også bland det med 50 % speed for at forlænge virkningen..... også
skal man altså stoppe helved man ellers bliver syg ....også runde af
med ...50 mg stesolid til at lande på ..... men jeg havde venner der
kørte igenem ja melem 3 og 7 dage på coke og speed fuck de så dårlige
ud bagefter :)

>Han var/er god. Men den der Hara Krishna åbenbaring gjorde ham nok stoffri,
>men hvem fanden gider høre om det i en sang.

hmm altid noget det ikke var sien tolegy men de tager well ikke homoer
på nær tom cruise :)

>Nævn én. Cliff Richard måske.

Øhh det siger mig et eller andet det er ikke ham fra Stones ?

>Det kan du ikke tage fra ham. Black Sabbaths første fem albums er all time
>classics den dag i dag.

helt bestemt de er formidable !

men det bedts eblack sabbat nr der er lavet er nu med den game
forsanger fra deep pupel !

> Han har været god til at samle nogle dygtige folk
>omkring sig og så er han altså en fremragende performer.

bestemt !

Fra : Invader Zim

Dato : 09-09-03 02:39

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> man med lidt held finder hianden når den uigendkaldelige apocalyse er
> der og alt håb er ude som netop det nr jeg refere til !

hold da op, manson er da en popnar.
indrømmet, der er noget af hans musik jeg godt kan lide, men der er ikke
meget, og han har kørt op af det samme tema i 10 år uden at forny sig. Det
er sgu da for trættende.

Prøv at høre noget Maschinenzimmer 412 (fx. The Death of Lasarus),
Blackhouse,
Boyd Rice/NON (fx "Let's hear it for violence against women" ... eller måske
ikke haha),
Pain Station ("I Need You" og "Guinea Pig"),
Skinny Puppy ("Spasmolytic", "Rash Reflection", "Scrapyard" og især
"Nature's Revenge"),
Cenobita ("Cairo"),
Wumpscut (med "Concrete Rage" og "War"),
Haus Arafna (aktuel med det nye album "Butterfly"),
Bile's "Solitude is Bliss",
Frontline Assembly's "Mortal" og
Collide's remix/remake af Frontline's "Predator" i stedet.
Der er noget du er gået glip af.

-Invader Zim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 17:36

On Tue, 9 Sep 2003 03:38:35 +0200, "Invader Zim"
<hahanoyoudont@death.poo> wrote:

>hold da op, manson er da en popnar.

nu ved jeg ikke om du behersker engelsk ?
men f.eks nærværende tekst må falde uden for kategorien :
" 2. THE LOVE SONG • The bullet: • "I've got a crush on a pretty
pistol • should I tell her that I feel this way? • Father told us to
be faithful • I've got a crush on a pretty pistol • should I tell her
that I feel this way • I've got love songs in my head • that are
killing us away" • • The Father:"do you love your guns?" •(yeah) •
"god?" • (yeah) • "the government?" • • "do you love your guns?" •
(yeah) • "god?" • (yeah) • "the government?" • (fuck yeah) • The
bullet: • "She tells me I'm a pretty bullet • I'm gonna be a star
someday • Mother says that we should look away • She tells me I'm a
pretty bullet • an Imitation Christ • I've got love songs in my head •

http://www.marilynmanson.com/manson/archives.html

>indrømmet, der er noget af hans musik jeg godt kan lide, men der er ikke
>meget, og han har kørt op af det samme tema i 10 år uden at forny sig. Det
>er sgu da for trættende.

Nahh det passer nu ikke - problemet er snarre han med Hollywood - kom
over sin top og har ikke lavet noget siden der er godt - han lavede
også en del før : MECHANICAL ANIMALS
der måske er hans bedte album - ja det der kom med den og frem t.o.m
HollyWood -

> [...]
>Bile's "Solitude is Bliss",
>Frontline Assembly's "Mortal" og
>Collide's remix/remake af Frontline's "Predator" i stedet.

har aldrig hørt om nogen af dem :) ?
jeg er ret sat .... det enste der ikke har røder i *68* som jeg synes
har kvalitet ja det er ikke så meget tom waits - alice in chans -
nirvana - nick cave - joy division - kate bush -tv2 & nils hausgaard !
men ellers kan jeg ikke lige komme på noget - eller der er der meget
.....men det er lidt som at tænde radioen nogen gange er det der andre
gange ikke - det er så ok ... jeg har da 600 Lp er og ca 300 cd er og
der er sgu både guns & roses metalica girls schol genises puhh elton
john i mellem ... om det er vigtigt ? hell no .... men tiden går !

Fra : Invader Zim

Dato : 10-09-03 01:14

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
(snip)

jeg kender godt hans tekster, tak. og om jeg behersker engelsk ringere eller
bedre end dig har intet med det at gøre. manden appellerer til rebelske
teenagere, der er ikke så meget andet ved det end det. han har desuden kørt
i de samme spor i ja, ti år.

> [...]
> også en del før : MECHANICAL ANIMALS
> der måske er hans bedte album - ja det der kom med den og frem t.o.m

igen, jeg kender kraftedeme godt hans discografi.

> har aldrig hørt om nogen af dem :) ?

ja det ved jeg godt du ikke har. det var derfor jeg anbefalede at du tog et
lyt til dem. især christian death, boyd rice og skinny puppy, blandt andet.
hvis du altså vil vide hvor manson fik ideerne til sin musik fra, og hvor
han ligefrem har tyvstjålet fra.
undskyld det sure opstød men jeg er sgu træt af at folk forhelliger manson
uden at vide en noget som helst om den slags musik.

-Invader Zim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-09-03 01:28

On Wed, 10 Sep 2003 02:14:08 +0200, "Invader Zim"
<hahanoyoudont@death.poo> wrote:

>jeg kender godt hans tekster, tak.

Øhh så ville det vil være synd at sige det var blide pop tekster ?

>og om jeg behersker engelsk ringere eller
>bedre end dig har intet med det at gøre.

Nahh jeg vil sige at hvis man ikke forstår tekstens sprog er man også
mindre godt stillet til at genren !

> manden appellerer til rebelske
>teenagere,

Tjaa måske .... jeg er det tæt på de 40 og jeg er da tryl bundet !

> der er ikke så meget andet ved det end det. han har desuden kørt
>i de samme spor i ja, ti år.

jamen det er et godt spor .... envider mener jeg nu heller ikke
fornyelse er af det gode hvis man gør det man gør godt !

>igen, jeg kender kraftedeme godt hans discografi.

det har du ikke tidliger nævnt noget om !

> [...]
>hvis du altså vil vide hvor manson fik ideerne til sin musik fra, og hvor

jeg tror ikke en gang hans kriver dem selv så jeg tror ikke der er
tale om noget tyveri ... jeg tror han for dem fra en eller anden der
har et andet band ?
det sagde de sidste jeg var TP mener jeg ...

>undskyld det sure opstød men jeg er sgu træt af at folk forhelliger manson
>uden at vide en noget som helst om den slags musik.

Nåååe det er well som man tager det ... hvis det berøre en det man
høre så behøves man well ikke at vide så meget mere ?

Fra : Invader Zim

Dato : 10-09-03 10:29

Bo M Mogensen wrote:

> Øhh så ville det vil være synd at sige det var blide pop tekster ?

lad nu vær med at spille dum. han er en af de mest populære rockstjerne i
dag. han sælger sit produkt og han sælger det godt, det er ingen tvivl om.
det er pop for rebelske teenagere.

> Nahh jeg vil sige at hvis man ikke forstår tekstens sprog er man også
> mindre godt stillet til at genren !

det har ikke en skid med noget at gøre, men jeg beherker engelsk bedre end
dansk. og jeg berhersker sikkert også engelsk bedre end dig. derudover ved
jeg sikkert også en hel del mere om amerikansk kultur end dig. men det har
stadig ikke en skid med det her at gøre.

> Tjaa måske .... jeg er det tæt på de 40 og jeg er da tryl bundet !

så burde du måske overveje at vokse lidt op :)

> jamen det er et godt spor .... envider mener jeg nu heller ikke
> fornyelse er af det gode hvis man gør det man gør godt !

han har kørt sit korstog mod den onde kristendom og prøvet at "shokere" med
de samme ligegyldige taktikker siden 1992. det var i hvert fald på det
tidspunkt at jeg begyndte at være fan af ham. det gik så over 5-6 år senere
da han NU IGEN lancerede et album der havde næsten samme budskab, samme
tekstindhold, samme strofer, samme alting. ok det var en tand mere glam'et,
men helt ærlig. sidste gang jeg så ham live var i toronto til mechanical
animals touren, og det var fuldstændig det samme han stod og gjorde som alle
de forrige gange. derudover lignede hans gig setup en tam version af et
skinny puppy show (fra too dark park touren), med stylter og det hele.

> det har du ikke tidliger nævnt noget om !

det sagde jo næsten lidt sig selv når jeg sagde "indrømmet, der er noget af
> [...]

> har et andet band ?
> det sagde de sidste jeg var TP mener jeg ...

jeg ved ikke hvem TP er. men hvis han ikke skriver sine sange selv har jeg
faktisk endnu respekt for ham som musiker. og jo, jeg ved sgu godt hvor han
har TYVSTJÅLET fra. det kan godt være du ikke ved hvem skinny puppy er, men
manson gør. dave ogilvie fra skinny puppy har sgu da været med til at
producere to af manson's albums sammen med trent reznor (som iøvrigt også er
stor nivek ogre fan)!
manson er nu stadig en god forretningsmand, det er der ingen tvivl om.

> Nåååe det er well som man tager det ... hvis det berøre en det man
> høre så behøves man well ikke at vide så meget mere ?

jeg forstår ikke hvad du mener.

men jeg vil i hvert fald afslutte med dette:
det gør mig lige så irriteret når folk som ikke kender the beatles
forhelliger oasis til at være det bedste rock band nogensinde.

-Invader Zim

Fra : Hektor

Dato : 10-09-03 12:03

"Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse

> men jeg vil i hvert fald afslutte med dette:
> det gør mig lige så irriteret når folk som ikke kender the beatles
> forhelliger oasis til at være det bedste rock band nogensinde.
>
> -Invader Zim

Oasis & Beatles har da ikke _så_ meget til fælles ! (Udover
Gallagher-brødrene har udtalt de vil være større end Beatlerne)

Personligt synes jeg Beatles er temmelig middelmådige... Sgt.Pepper-pladen
er fed, men ellers er der ikke så meget at komme efter. Men det er jo min
mening, heldigvis har vi forskellig smag

Mvh
Hektor

Fra : Invader Zim

Dato : 10-09-03 18:05

Hektor wrote:
> [...]
> Sgt.Pepper-pladen er fed, men ellers er der ikke så meget at komme
> efter. Men det er jo min mening, heldigvis har vi forskellig smag

personligt synes jeg ikke der ER noget "bedste" når det kommer til stykket.
der kommer hele tiden nye musikere der har noget andet at byde på.
jeg er heller ikke speciel stor fan af beatles. men jeg har da respekt for
det de har formået at lave.

-Invader Zim

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-09-03 17:37

"Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
<Snip>
> [...]
> de samme ligegyldige taktikker siden 1992. det var i hvert fald på det
> tidspunkt at jeg begyndte at være fan af ham. det gik så over 5-6 år

Oh Herre! Da du nu har set lyste, bøjer vi os alle i dtøvet for dig, og
hylder din fantastiske analytiske evner.

Oh svar mig da så, er jeg værdig til at tilbede hvem du nu forkynder er den
ypperlige?

Lars
ps. gør det noget at jeg stadig kan lide Adam Ant, selvom manden er total
gak i låget, og ikke har lavet noget nævneværdigt i ca. 20 år?

Fra : Invader Zim

Dato : 10-09-03 17:59

Lars Wagner Hansen wrote:
> "Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
> <Snip>
>
> Oh Herre! Da du nu har set lyste, bøjer vi os alle i dtøvet for dig,
> og hylder din fantastiske analytiske evner.

prøv lige at misforstå mig lidt mere.

> Oh svar mig da så, er jeg værdig til at tilbede hvem du nu forkynder
> er den ypperlige?

der ER INGEN. det var det der var min pointe var for fanden.

> Lars
> ps. gør det noget at jeg stadig kan lide Adam Ant, selvom manden er
> total gak i låget, og ikke har lavet noget nævneværdigt i ca. 20 år?

hvis du synes adam ant er den bedste inden for sin genre vil jeg sige du er
lidt underlig, men han har da lavet noget meget god musik, og jeg hører ham
da også stadig.
men hvad har det med noget som helst at gøre?

-Invader Zim

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-09-03 23:05

> prøv lige at misforstå mig lidt mere.

Det kan jeg vel næppe

> der ER INGEN. det var det der var min pointe var for fanden.

Hvorfor komme med så bastante udmeldinger. Hvsi jeg synes at X er gud, og du
synes at han blot gentager sig selv, hvorfor skal det så absolut være dig
der har ret?

Musik er smag og behag, og det kan hverken du eller jeg lave om på,
ligegyldigt hvormeget og hvor bastant vi udtaler os om det.

> hvis du synes adam ant er den bedste inden for sin genre vil jeg sige du
er
> lidt underlig

Det er jeg slet ikke i tvivl om, jeg tager nemlig ikke mig selv særlig
højtidelig, og da slet ikke min musiksmag.

> men han har da lavet noget meget god musik, og jeg hører ham
> da også stadig.

"meget god musik", du må da være vimmer, det er "kanon godt".

> men hvad har det med noget som helst at gøre?

I hvert fald ikke noget med seksualtiet at gøre, hvorfor jeg futter til dkm.

Lars

Fra : Søren

Dato : 08-09-03 23:00

Hej Andropov,

> Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......

I beg to differ !

Alice styrer, men Marilyn er en selvsmagende opkomling der, måske, er en
smule inspireret af mesteren ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Lars Bernau

Dato : 08-09-03 15:23

In article <a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com>, th63
@ofir.dk says...
> [...]
> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
>
> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt

Orgasme klassikeren "I Feel Love" med Donna Summer må da være
selvskrevet til dit lille projekt!
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Søren

Dato : 08-09-03 23:04

Hej Lars,

> Orgasme klassikeren "I Feel Love" med Donna Summer må da være
> selvskrevet til dit lille projekt!

Er klassikeren "Je' Taime (moi non plus)" gået helt i glemmebogen ?

Ellers er der da "Bondage In The Morning" og "Your Pussy Is Tight" for dem
der har lidt humor ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : DaneX

Dato : 09-09-03 03:52

> Ellers er der da "Bondage In The Morning" og "Your Pussy Is Tight" for dem
> der har lidt humor ;)

Og hvis vi bliver i det mere humoristiske hjørne...

L:Ron:Harald - Harald te enkebal (nej det er ikke stavefejl, hehe)... :)
Der bliver skreget godt i gennem i baggrunden af et par tøser på det track.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-03 16:16

Thomas <th63@ofir.dk> skrev:

> [...]
> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
>
> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt

Sade og ting i den stil.

Og så er der mange piger, der mener at soundtracket til Betty Blue er sagen.
Eller måske er det fordi de har et særligt forhold til filmen. Personligt
sad jeg og ventede på, at nogen skulle give hende et nakkeskud og gøre en
ende på hendes og tilskuernes lidelser.

Mark

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-09-03 18:08

On Mon, 8 Sep 2003 17:16:05 +0200, "Mark Thomas Gazel"
> [...]

>sad jeg og ventede på, at nogen skulle give hende et nakkeskud og gøre en

Ohh ja for helved den er freansk ? den med hende der skære øjet på sig
selv ?

FRANSKE film - det er fanme det mest røv syge efter at side i langs
distance fly og være forsinket uden mulighed for at ryge - ja i det
hele taget film der er lavt ikke på eng eller i skandinavien er
simeplethænd noget slev skrevet lort på nær NIkita !

fut : dk.snak.snik

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-09-03 17:01

Thomas wrote:
> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
> igen.

Det var da mig der gjorde det....

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Peter G

Dato : 09-09-03 10:22

Sune Mika Salminen skrev:

> Det var da mig der gjorde det....

Thomas har krydspostet mellem dk.snak.seksualitet og dk.kultur.musik uden
at gøre opmærksom på det eller med relevant Follow-Up-To. Vi (DKM) er nu
belemret med DSS-krydsninger, hvor jeg også tror den Thomas huserer.

Og så når man jo til FUT-valget, hvor spørgsmålet melder sig:
Hører de mest musik i bollegruppen eller boller de mest i musikgruppen?

FUT sat: dk.admin.netikette

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 08-09-03 17:47

Thomas wrote:
> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
> igen.

Ravels Bolero.

/Søren

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-09-03 18:42

Søren Bovbjerg wrote:

> Ravels Bolero.

LOL!!

/David

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-03 23:39

Søren Bovbjerg <musicaze@ingenspam.hotmail.com> skrev:

> Ravels Bolero.

Ikke hvis man vil have bollero.

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-09-03 00:16

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-09-03 00:58

Søren Bovbjerg skrev:
> Ravels Bolero.

Prøv også Grieg: Peer Gynt Suite nr. 1 op. 46,
IV: "In the Hall of the Mountain King".
Den er i stigende tempo med larmende klimaks.
Men pas på - den varer kun 2 minutter og 8 sekunder
(i Karajans fortolkning).

I samme suite er der også: II: "Åses Død". Den kaldes
fejlagtigt af nogle for "Otte Stød". Den varer 4:48
(og den er vist uegnet til emnet).

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : SJ

Dato : 09-09-03 11:38

"Herluf Holdt, 3140" <herluf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> IV: "In the Hall of the Mountain King".
> Den er i stigende tempo med larmende klimaks.
> Men pas på - den varer kun 2 minutter og 8 sekunder

Det er vel også en meget passende varighed?

> I samme suite er der også: II: "Åses Død". Den kaldes
> fejlagtigt af nogle for "Otte Stød". Den varer 4:48
> (og den er vist uegnet til emnet).

Ja, den er for lang. Det skal jo heller ikke udvikle sig til et maraton!

---

Fra : Invader Zim

Dato : 09-09-03 12:37

SJ wrote:
> "Herluf Holdt, 3140" <herluf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel også en meget passende varighed?

> Ja, den er for lang. Det skal jo heller ikke udvikle sig til et
> maraton!

....! sex i to minutter...???
jeg troede det normale lå mellem et kvarter og en time...
kan en kvinde overhovedet komme så hurtigt??

nu er det her godt nok off topic men jeg blev pludselig forvirret.

-Invader Zim

Fra : Lars Bernau

Dato : 09-09-03 15:46

In article <bjkd4g$1cqg$1@news.cybercity.dk>, hahanoyoudont@death.poo
says...

> ...! sex i to minutter...???
> jeg troede det normale lå mellem et kvarter og en time...
> kan en kvinde overhovedet komme så hurtigt??

Kvinder også har ret til orgasme. Hvis de kan nå det !
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-09-03 12:19

SJ skrev:

> [...] Det skal jo heller ikke udvikle sig til et maraton!

Supplerende oplysning:
Hvis man får fat i dobb. cd'en "Basic Grieg", (DG 447 169-2),
så kan man lægge disc 2 på. Den varer 75:56. Og tilpasse
"akten" til det omtalte nr. 4, og hvis det ikke lykkes, trykke
på "replay" af nr. 4.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
P.s. - jeg kan (heldigvis) ikke krydsposte til d.s.s.

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-09-03 18:46

Thomas wrote:

> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
> igen.

Blue Train - John Coltrane

/David

Fra : Henning Lund

Dato : 08-09-03 19:28

Thomas skrev:
> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
> igen.

Sussi & Leo?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-09-03 22:08

[Thomas | 7 Sep 2003 23:56:46 -0700]

>For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
>til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
>igen.

Jeg foretrækker ingen musik, altså at der IKKE er musik til - jeg vil
nyde min partners og min egen ophidselse; jeg har ikke brug for "Dancing
Queen" i baggrunden (nærmest tværtimod).

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-09-03 19:50

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyde min partners og min egen ophidselse; jeg har ikke brug for "Dancing
> Queen" i baggrunden (nærmest tværtimod).

Hold nu op René, du er da selvskrevet til at ÆLSKE Dancing Queen, ikk´?

Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-03 20:32

Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev:

Hej Lars

> Hold nu op René, du er da selvskrevet til at ÆLSKE Dancing Queen,
> ikk´?

Ja! Nu skal du ikke tage vores illusioner fra os. Bryd sammen og tilstå at
du har alt med Village People på maxi-single, house-udgaven af Djenghis
Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.

Har jeg ret eller har jeg ret

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-03 20:40

> [...]
> tilstå at du har alt med Village People på maxi-single, house-udgaven
> af Djenghis Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.

Du har i al fald tilsyneladende en skræmmende indsigt i
de homoseksuelles musik

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-03 20:52

John Sahl <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev:

> Du har i al fald tilsyneladende en skræmmende indsigt i
> de homoseksuelles musik

You better believe it! Det er jo all time floor fillers. Sæt en af dem på
til en fest og se dansegulvet blive fyldt.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-09-03 21:47

[Mark Thomas Gazel | Tue, 9 Sep 2003 21:31:49 +0200]

> [...]
>du har alt med Village People på maxi-single, house-udgaven af Djenghis
>Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.

Well, jeg har Village Peoples Greatest Hits, jeg har IKKE house-udgaven
af Djenghis Khan, jeg synes at Andy Bell er utålelig fimset, men
indrømme gerne at jeg har en *komplet* samling Erasure :)

Nåhja, for at også at leve lidt op til andre fordomme, har jeg rigtigt
meget opera og næsten alt Queen og 2 ABBA skiver.

Men selvom ABBA lavede en del fed musik, tror jeg alligevel jeg kunne
blive impotent af at forsøge at dyrke sex til Dancing Queen...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-09-03 08:51

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev:

Hej Rene

> Well, jeg har Village Peoples Greatest Hits, jeg har IKKE house-
> udgaven af Djenghis Khan, jeg synes at Andy Bell er utålelig fimset,
> men indrømme gerne at jeg har en *komplet* samling Erasure :)

Det skal man da også have. House-udgaven af Djenghis Khan tror jeg ikke
findes

> Nåhja, for at også at leve lidt op til andre fordomme, har jeg rigtigt
> meget opera og næsten alt Queen og 2 ABBA skiver.

Føler jeg, at du var tæt på at nævne Barbra Streisand *G*

> Men selvom ABBA lavede en del fed musik, tror jeg alligevel jeg kunne
> blive impotent af at forsøge at dyrke sex til Dancing Queen...

Jo, det tror jeg nu også. Nu varer en sang kun 3-4 minutter, og der har man
jo dårligt fået tøjet af.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-09-03 15:40

[Mark Thomas Gazel | Wed, 10 Sep 2003 09:51:12 +0200]

>Føler jeg, at du var tæt på at nævne Barbra Streisand *G*

Beklager, det er noget mange amerikanske bøsser betyder noget for; jeg
kan ikke snuppe konen og synes at hun er rimelig talentløs...

>Jo, det tror jeg nu også. Nu varer en sang kun 3-4 minutter, og der har man
>jo dårligt fået tøjet af.

Klart.

Men jeg må indrømme at jeg oplever at hvis f.eks. "radiouret" går igang
mens vi dyrker sex om morgenen kan radioavisen eller hvad der ellers er,
godt være så forstyrrende at jeg vil have skidtet slukket før jeg vil
fortsætte :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Thomas

Dato : 11-09-03 08:51

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message news:<epdulvsept307vg3u5b7dtl7763h9hnkmn@4ax.com>...
> [Mark Thomas Gazel | Wed, 10 Sep 2003 09:51:12 +0200]

> Beklager, det er noget mange amerikanske bøsser betyder noget for; jeg
> kan ikke snuppe konen og synes at hun er rimelig talentløs...

Jeg skal gi´ dig talentløst, skal jeg. "Konen" er en af verdens
største sangerinder. Jeg elsker hende.

Det samme gælder Bette Midler, Cher, Celine Dion, Gloria Estefan og
ikke mindst Madonna. Vel nok, den største af dem alle.

VH

Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-09-03 21:34

[Thomas | 11 Sep 2003 00:51:02 -0700]

>Jeg skal gi´ dig talentløst, skal jeg. "Konen" er en af verdens
>største sangerinder. Jeg elsker hende.

Hmmm, jeg tror ikke at jeg så skal komme ind på hvordan jeg ser på
hendes film, og hendes 'evner' som skuespiller?

>Det samme gælder Bette Midler
Elsker hende.

>Cher
Tjoe, respekt.

>Celine Dion
Den grimme canadiske hest der ikke kan synge?

>Gloria Estefan
Ok, undeholdningsmusik

>ikke mindst Madonna. Vel nok, den største af dem alle.
Fabelagtig dygtig musiker; ikke alt hvad jeg foretrækker, men hun er
fantastisk.

Og... lad os SÅ lige komme tilbage til emnet.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Samsara

Dato : 08-09-03 21:56

> [...]
> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
>
> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt

Det er helt ligegyldigt for mig, jeg lægger alligevel ikke mærke til det.

Venligst Samsara

Fra : Anja Lysholm

Dato : 09-09-03 18:11

Craig Davids første skive er genial til det formål. Det er hans anden
muligvis også, men den har jeg ikke hørt/afprøvet...

Venlig hilsen
Anja

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-09-03 18:43

Anja Lysholm wrote:

> Craig Davids første skive er genial til det formål. Det er hans anden
> muligvis også, men den har jeg ikke hørt/afprøvet...

Hvordan undgår man at alle de opkastninger som musikken inducerer, får
negativ indflydelse på selve akten?

/David

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-09-03 19:52

> [...]
> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
>
> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt

Tja, jeg skal bare sætte Torn med Natalie Imbruglia på, og så bliver hun
helt kærlig.

Personligt vil jeg meget hellere høre lydene af vores egne kroppe når vi
elsker.

Lars

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-03 20:33

Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev:

Hej Lars

> Tja, jeg skal bare sætte Torn med Natalie Imbruglia på, og så bliver
> hun helt kærlig.

Sådan en størrelse har jeg også rendende rundt herhjemme

> Personligt vil jeg meget hellere høre lydene af vores egne kroppe når
> vi elsker.

hehe.

Fra : Randi Lundberg

Dato : 09-09-03 21:02

"> Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev:

> Hej Lars

Telegraph Road med Dire Straits er også godt til formålet. I det hele taget
hele Love over Gold-albummet.

This Red Feeling med Her Personal Pain virker også

--
Mvh. Randi Lundberg
"Måske er jeg ikke særlig menneskelig. Mit ærinde bestod i at male sollys på

Fra : Kai Mandrup

Dato : 10-09-03 06:42

Dårlige forslag - de er alle FOR LANGE!

Fra : hansen

Dato : 10-09-03 15:45

en god gang slayer eller/og en gang sort dødsmetal kan sætte skub i det hele

Fra : Zeki

Dato : 10-09-03 15:52

Billy Idol: Flesh For Fantasy
Grace Jones: Slave to the rhythm
Belouis Some- Imagination
Phil Collins- In the air tonight
Madonna - Fever, Erotica
Groove Armada, Moby og diverse lounge-musik
Sade, Norah Jones og George Michael til de mere "stille" stunder.