Tom Hanks
Fra : Anders Houmark

Dato : 08-09-03 03:30

Hvad mon de mener?

http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2037&vare_id=250805

At Tom Hanks er en dårlig skuespiller? Hvor mange herinde synes det?

Jeg er måske ikke fan af Hanks, men han er da bestemt ikke en dårlig
skuespiller...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 08:14

Bo skriver vist sjælendt selv teksten til skiverne. men henter fra reviews.
forståeligt nok, taget i betragning hvor mange skiver der løber igennem
biksen. Det er vist et fåtal der syntes at Hanks er en dårlig skuespiller.
Men der skal da nok være nogen derude.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Rikke & Brian

Dato : 08-09-03 06:47

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> At Tom Hanks er en dårlig skuespiller? Hvor mange herinde synes det?
>
> Jeg er måske ikke fan af Hanks, men han er da bestemt ikke en dårlig

Næhh han er ganske udemærket, men han er heller ikke noget specielt, det
synes jeg lidt han blev hyped til i en periode. Men han er vel bare en
ganske udemærket skuespiller, hverken mere eller midnre.

Mvh. Brian

Fra : Jakobsen

Dato : 08-09-03 07:08

De mener måske bare at man ikke typisk ser ham i krigsfilm - og til den type
mennesker der ligestiller actionfilm og krigsfilm kan det måske være svært
at forestille sig Tom Hanks som passende i rollen. Personligt synes jeg der
er noget vrøvl der står, og at Tom Hanks er en udemærket og rutineret
skuespiller.

MP

Fra : Silver

Dato : 08-09-03 18:34

> [...]
>
> At Tom Hanks er en dårlig skuespiller? Hvor mange herinde synes det?
>
> Jeg er måske ikke fan af Hanks, men han er da bestemt ikke en dårlig

Nej jeg syntes heller ikke han er en dårlig skuespiller, men sommetider i
den ellers geniale film måtte jeg godt nok krumme tæer, især hvor han holder
sin tale efter de har stormet den ødelagte radarstation og de er begyndt at
skændes med hinanden, det var sikkert nødvendigt for at give et
karakterudtryk af ham men alligevel....brrr. Han er vel ikke for ingenting
blevet udkåret som Mr. American af sine "artsfæller"

UDOVER det syntes jeg han holder sin rolle fint og som der osse skrives i
det review så er det effekterne og efter min mening de andre skuespillere
som er interessante i den film.

På det tidspunkt hvor SPR blev lavet kørte Tom Hanks tog vist osse på
guldskinnerne så måske har det steget ham lidt til hovedet. I don't know...

Mvh
Silver

Fra : T. Liljeberg

Dato : 08-09-03 19:38

On Mon, 8 Sep 2003 04:30:29 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>At Tom Hanks er en dårlig skuespiller? Hvor mange herinde synes det?

Jeg synes ikke, at han er en dårlig skuespiller. En kedelig
skuespiller, måske, men ikke dårlig.

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

Fra : Peter Holm

Dato : 10-09-03 06:41

T. Liljeberg wrote:

> Jeg synes ikke, at han er en dårlig skuespiller. En kedelig
> skuespiller, måske, men ikke dårlig.

Det er i hvert tilfælde gået kraftigt ned ad bakke for ham de sidste år. Jeg
synes stadig hans bedste rolle og eneste film hvor han viser stort talent er
i BIG.

Fra : John Hinge

Dato : 10-09-03 09:42

On 10 sep 2003 Peter Holm was heard to say:

> Det er i hvert tilfælde gået kraftigt ned ad bakke for ham de
> sidste år. Jeg synes stadig hans bedste rolle og eneste film hvor
> han viser stort talent er i BIG.

Tjaa, jeg synes da for eksempel Philadelphia er en ret imponerende
præstation, det samme gælder til dels Cast Away (jeg ku godt lide den)
Apollo 13, The Green Mile og The Road to Perdition.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-03 07:14

Anders Houmark wrote:

> [...]
>
> At Tom Hanks er en dårlig skuespiller? Hvor mange herinde synes det?
>
> Jeg er måske ikke fan af Hanks, men han er da bestemt ikke en dårlig

I forhold til al den hype og opmærksomhed og status og antallet af
Oscars han har fået, så er han ihvertfald en stærkt overvurderet
skuespiller IMO. Han har endnu ikke lavet filmen der har fået mig til at
beundre ham. Bevares, hans roller i Philadelphia og til dels i Road To
Perdition er da ... OK. Men egt. ikke noget enhver gennemsnitlig
skuespiller ikke kan gøre efter. Jeg venter stadig på den rolle der skal
vise mig hvorfor Tom Hanks har fået to Oscars, eller bare en, når Al
Pacino kun har fået en, Robert De Niro har fået to, og Gary Oldman har
fået 0.
Tom Hanks er en "solid" (og kedelig) skuespiller til store
Hollywood-produktioner, men han har endnu ikke leveret en rigtigt
overbevisende præstation endnu.

/David