Det vil jeg se på Indy DVD'erne
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 07-09-03 23:35

Ifølge IMDB, ang. The Temple Of Doom :

http://www.imdb.com/title/tt0087469/

"While filming the whipping scene, the crew played a practical joke on
'Ford, Harrison' . Chained to a large stone, Barbra Streisand appeared,
dressed in a leather dominatrix outfit. She proceeded to whip him, saying
"That's for Hanover Street (1979), the worst movie I ever saw." She
continued whipping him for Star Wars (1977), and making all of that money.
Carrie Fisher then threw herself in front of Ford to protect him, and Irvin
Kershner chided director Steven Spielberg. "Is this how you run your
movies?" This entire sequence was filmed."

Århhh det ville være fantastisk, hvis det blev inkluderet i extramaterialet!

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 07-09-03 23:56

> [...]
> movies?" This entire sequence was filmed."
>
> Århhh det ville være fantastisk, hvis det blev inkluderet i

WTF!
Tror nærmere det er nogen der lavet en practical joke på IMDB.

Men hvis den er god nok, kunne de da være sjovt at se på DVD'en :)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : John Hinge

Dato : 08-09-03 09:11

On 08 sep 2003 Thomas Mouritsen was heard to say:

> Barbra Streisand appeared, dressed in a leather dominatrix outfit.

Jeg er måske i mindretal, men min lille hjerne krøller ved den tanke..
Læderdominatrix, godt... Barbara Steisand.. Ikke godt... Der er
ganske vidst ustyrligt mange som tilsyneladende mener at hun for det
første er en fantastisk sangerinde, og for det andet er en fantastisk
skuespillerinde.. Jeg har aldrig helt delt den holdning, jeg får bare
dårlige nerver af hende, næsten ligeså meget som jeg får af Goldie
Hawn.. Havde det nu været Carrie Fisher i læderet.. hmm.. mhmm...
Jeg smutter.. koldt brusebad..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..