Sabina og min x ano 1982 !
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-09-03 20:59

se når jeg skal skrive noget vigtigt og det er egentligt ikke så tit -
så skriver jeg til Sabian der oversætter mig til forståeligt Dansk og
det er jeg selvføligt i sagens natur så taknemlig for specilt den
forige note der rent faktiks kulminerede i at - juristen i bedste fald
vil sagsøge og vinde 9 millioner kr fra håndværkerne fra Helved der
har stået for vores by renovasion - helt OT imen jeg er ved det vil du
dig selv noget godt så betsil ALDRIG en håndværker frA København /
sjælland til noget som helst over hovedet det er de mest inkomeptente
udlige uvidne langsomme klynkene klagene inefktive mennesker
snasyneligtvis i hele eu !!

Nå til sagen jeg skulle jo skrive en note til min x-ano 1982 der
havde fået den ide at besøge mig i en uge der så kun blev til 5 dage -
det var 5 meget lange dagde der egentligt mest udemærkede sig ved at
de blev bragt til ophør - mebn jegh har jo så gjort den her note til
hende og jeg syenses såmædn også at den var et indlæg værd - den er er
måske nok grov - hvis man ikke kender omstændighederne - men det som
jeg fandt værd at debatere er hvor nær bør man gå hianden og nu er
sgane jeg ved simpelthænd ikke om jeg sat Sabina i forlejenhed om det
er defor jeg ikke høre nærmer og jeg i så fald bare skal lade det
passere og lade som ingenting eller skal jeg ringe og tage en snak med
hende om det ???
--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

Fra : Søren

Dato : 08-09-03 23:24

Hej Bo,

> [...]
> sjælland til noget som helst over hovedet det er de mest inkomeptente
> udlige uvidne langsomme klynkene klagene inefktive mennesker

Lige så OT... Synd for dem der bliver ramt af det (uanset hvor
håndværkerne kommer fra), men statistikkerne viser nu noget helt andet.
De fleste sager om håndværkersjusk og den slags, i byggesager, handler om
håndværkere fra Jylland.

Bare en info fra en der har lidt insiderviden, vil du ha' det uddybet må
det, af indlysende grunde, blive på privat mail.

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 00:43

On Mon, 8 Sep 2003 22:24:17 +0000 (UTC), "Søren"
<Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> wrote:

> [...]
>
>Bare en info fra en der har lidt insiderviden, vil du ha' det uddybet må
>det, af indlysende grunde, blive på privat mail.

jeg har aldrig set hørt om en københavnsk håndværker der havde
uderettet noget tilfreds stillende - hvis de ikke findes specilt mange
klager over dem er det såre enkelt fordi - det sjældent når frem - jeg
har haft med dem at gøre ved 5 lejligheder jeg kan huske - hver
eneste gang - har jeg fået reduksion i prisen faktisk en gang med 85 %
bare ved at nævne ordet forbruger styrelsen - jeg ved så ikke om vi
vinder over dem mht det her by forbnyelse men de har helt klart brudt
loven løbene og den kontrakt de har tegenet er på ingen måde blevet
æret !!!

fut : dk.snak.snik