Genetik foredrag specifikt for Maine Coon
Fra : Christina K

Dato : 07-09-03 18:40

Hej Liste

Jeg vil lige tillade mig at gøre lidt reklame for et arrangement Maine
Coon Klubben Kreds-Vest afholder på lørdag den 13. september på
Nykjærsgård Plantage Vej 11 i Silkeborg. Ole Amstrup kommer og holder et
genetik foredrag specifikt om Maine Coon. Det koster 25 kr. at deltage
og det er åbent for alle der er interesserede i Maine Coon.

Der er tilmeldingsfrist senest den 10. september til Gerner Schwebs på
mainecoonFJERNDETTE@newmail.dk

Vi håber på stort fremmøde, så kom ud af busken og meld jer til!

Mvh Christina og resten af Kreds udvalget

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 07-09-03 18:54

> [...]
> genetik foredrag specifikt om Maine Coon. Det koster 25 kr. at deltage
> og det er åbent for alle der er interesserede i Maine Coon.

kommer han fra 7 mogen til 22 aften eller hvornår ville det passe jer hvis
man gerne vil høre det foredrag ???

/Henrik

Fra : Christina K

Dato : 07-09-03 19:04

Henrik Ø. Knudsen <henrik.knudsen@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f5b70ae$0$24661$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
Maine

> kommer han fra 7 mogen til 22 aften eller hvornår ville det passe jer
hvis
> man gerne vil høre det foredrag ???

Hej Henrik

Undskyld!! Det starter kl. 13.00 og slutter sidst på eftermiddagen.

Mvh Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 10-09-03 08:30

Nu har jeg skrevet til den mail du har angivet at jeg gerne ville resevere
to billetter til på lørdag men der er ikke komme noget svar ???

Fra : Pia Thomsen

Dato : 10-09-03 11:08

Hej Henrik

Jeg har nu registreret din tilmelding...så tjekker jeg lige med ham som du
har sendt dem til, så vi ikke dobbeltbooker dig

--
Hilsen Pia

www.pitho.dk

Fra : Christina K

Dato : 10-09-03 18:01

Hej Henrik og Pia

Dejligt at du kan deltage Henrik! Og godt at du har styr på det Pia!

Missehilsener Christina
--
www.purpletribes.dk

Pia Thomsen <piathomsen@pc.dk> skrev i en