hvornår?
Fra : heidi

Dato : 07-09-03 16:23

hejsa.....
min lille killing er 10 uger gammel og derfor vil jeg gerne vide, hvornår
hun skal have sin første vaccination og hvornår er det normal at en
kat/killing taber sin første tand???
m.v.h heidi

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-09-03 20:15

Hej Heidi!
Jeg vil anbefale at din killing får sin første vacciantion når den er
11 uger gammel og igen når den er 16 uger gammel.
Killinger begynder at skifte tænder når de er omkring 4 mdr gamle.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk