GTA VICE CITY (pizzabud)
Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 07-09-03 14:14

hey der!
Jeg kunne godt tænke mig at gennemføre pizzabud misionen så jeg kan få 150
liv i stedet for 100. Men her er mit problem! Jeg kan ikke finde ud af at
aflevere pizzaerne!! PLZZ HJÆLP

Sebastian

Fra : Dan Stanley

Dato : 07-09-03 14:55

"Sebastian Nielsen" <sebastian@diversnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> liv i stedet for 100. Men her er mit problem! Jeg kan ikke finde ud af at

er det ikke meningen at du skal stoppe pizzabudet?? Så hut jeg visker??

Dan

Fra : danni plougmann

Dato : 07-09-03 16:17

brug de samme knapper som når du skyder til højre og venstre ud af
sideruden.
mener default er Q og E

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-09-03 12:28

150 liv istedet for 100 ???? -Har gennemført spillet, men har sjovt nok
aldrig bemærket, at der var tale om et max antal liv.....man betaler sig da
bare fra "hospitalsregningen" gør man ikke ????

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-09-03 13:53

Ole Sørensen wrote:
> 150 liv istedet for 100 ???? -Har gennemført spillet, men har sjovt
> nok aldrig bemærket, at der var tale om et max antal liv.....man
> betaler sig da bare fra "hospitalsregningen" gør man ikke ????

Jeg tror han mener health...

--
Jacob

To me, clowns aren't funny. In fact, they're kind of scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I went
to the circus, and a clown killed my dad.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 09-09-03 07:52

> Jeg tror han mener health...

Doh - Selvfølgelig.......der var jeg ikke specielt vågen.

Hvis du gerne vil have mere health, skal du bare samle en "luder" op på
gaden. - Finde et stille sted at parkerer.....og lade naturen osv...og vupti
du får et boost.

Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 09-09-03 19:52

Det er ik det jeg mener! jeg har læst i et blad at hvis man kører ud med
pizzaer til lvl 12 så får man 150 health altid og behøves ik samle luder
op!!

Fra : DWM

Dato : 10-09-03 06:41

> Det er ik det jeg mener! jeg har læst i et blad at hvis man kører ud med
> pizzaer til lvl 12 så får man 150 health altid og behøves ik samle luder
> op!!

Det får man også. Mener dog det "kun" er lvl 10 man skal op på.

/Kenneth Iversen