Formel 1
Fra : Steen Gellett

Dato : 07-09-03 13:03

Måske et underligt sted at requeste et video-klip, men alligevel , jeg vover
pelsen !! For flere år siden i forbindelse med et formel 1 løb på DR TV
viste de en video med en Fiat gadebil, en Ferrari F40, og en Formel 1 racer
som alle blev sendt ud på en omgang på en racerbane.......jeg kan huske at
Formel 1 bilen blev kørt af Michael Schumacher....video skulle illustrere
den store forskel der er på en hurtig gadebil, en MEGET hurtig fuldblods
racer, og en formel bil.............. NOGEN der har dette video klip eller
ved hvor det kan suges.............??

PS. Jeg regner med at spil-folket også ser lidt rigtig race i TV......derfor
denne post i denne gruppe

Fra : Jakob M

Dato : 08-09-03 10:53

> PS. Jeg regner med at spil-folket også ser lidt rigtig race i
> TV......derfor denne post i denne gruppe

Jeg tror du har større held i news:dk.fritid.motor.

Mvh
Jakob

--
"I used to drown my sorrows, but my sorrwos learned to swim". U2.

Fra : Jonas R.

Dato : 08-09-03 14:26

SNIP

Og endnu mere held i dk.fritid.bil

JOnas

Fra : Jakob M

Dato : 09-09-03 11:10

> Og endnu mere held i dk.fritid.bil

Selvfølgelig, jeg tog den anden fra hukommelsen, følger ikke selv med i
gruppen.

Mvh
Jakob

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-09-03 13:20

Jonas R. (corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk) skrev følgende:
> SNIP
>
> Og endnu mere held i dk.fritid.bil

Og supermeget held i news:dk.sport.motorsport ....

- Martin

Fra : Jonas R.

Dato : 09-09-03 19:07

SNIP
> Og supermeget held i news:dk.sport.motorsport ....

Tja det kan jo diskuteres idet, dk.fritid.bil er den mest brugte NG i dk!
;)
MVH

Jonas

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-09-03 22:29

Jonas R. (hihi@hihi.dk) skrev følgende:
> SNIP
>
> Tja det kan jo diskuteres idet, dk.fritid.bil er den mest brugte NG i
> dk! ;)

Det giver vel ikke ret til at poste OT indlæg der? ;)

- Martin

Fra : Jonas R.

Dato : 11-09-03 11:39

SNIP
> Det giver vel ikke ret til at poste OT indlæg der? ;)

Jo fordi dk.fritid.bil må have noget med fritid og bil at gøre! Og et sådan
formel ting er vel noget man ser i sin fritid! :)

Jonas