upload af filer
Fra : steffen martin

Dato : 07-09-03 11:00

Hej gruppe

Jeg vil gerne lave en side hvor man kan uploade tekstfiler direkte, og andre
derefter kan downloade en fil der er lagt op af en anden.
Div. en 'gennemse' fuktion hvor brugerne så finder tekstfilen i hans mapper
på pc'en og kan uploade dem direkte.
Er det overskueligt at lave og hvordan gør jeg det i html-koder. Ikke noget
asp eller for avanceret :)

på forhånd tak,
Steffen
--
Artist Steffen Martin, Odense DK
www.steffenmartin.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-09-03 11:25

steffen martin skrev:

>Div. en 'gennemse' fuktion hvor brugerne så finder tekstfilen i hans mapper
>på pc'en og kan uploade dem direkte.
>Er det overskueligt at lave

Tja ... for nogen er det.

>og hvordan gør jeg det i html-koder.

Det gør du ikke.

>Ikke noget asp eller for avanceret :)

Så kan du ikke (medmindre du får eller hugger andres
serverside-kode).

--
Bertel

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 07-09-03 13:15

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in

> [...]
> mapper på pc'en og kan uploade dem direkte.
> Er det overskueligt at lave og hvordan gør jeg det i html-koder. Ikke

Som du allerede har fået at vide kan det ikke laves i ren HTML. Du skal
have fat i noget asp eller php. Hvis du har adgang til php har jeg lavet et
lille script der kan det du søger: <http://www.solitude.dk/filethingie/>

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : steffen martin

Dato : 09-09-03 11:05

"Andreas Haugstrup Pedersen" <usenet@solitude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som du allerede har fået at vide kan det ikke laves i ren HTML. Du skal
> have fat i noget asp eller php. Hvis du har adgang til php har jeg lavet

Tak Andreas,

Men efter at have downloadet filen blev jeg mere forvirret og må erkende mit
nederlag.

venligst
Steffen

--
Artist Steffen Martin, Odense DK
www.urbanpoor.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-09-03 17:59

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev :

>Men efter at have downloadet filen blev jeg mere forvirret og må erkende mit
>nederlag.

Hvis du har tjekket, at du kan bruge php på dit webhotel, så
spørg om hjælp i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php.
--
Knud