P-piller
Fra : Selma Sehic

Dato : 07-09-03 09:38

Hejsa
Er det nogen (piger selvfølgelig)som muligvis har spist p-piller og ikke har
spist hele pakken færdig for at få mens. før? Mangler 5 piller, men er lidt
bange at det gå kage i systemet.

Hilsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-09-03 10:04

"Selma Sehic" <selma@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hej Selma

> [...]
har
> spist hele pakken færdig for at få mens. før? Mangler 5 piller, men er

Hvis det er fordi du gerne vil skubbe din menstruation, så er det normalt
bedre at du blot springer pausen over, det betyder naturligvis at du en
måned ikke får nogen, og at du efterfølgende får den en uge tidligere. Det
er i hvert fald den besked min kone fik fra sin læge da hun brugte p-piller.
Det er under alle omstændigheder nok en god id'e lige at spørge din læge, da
der sikkert kan være forskel på p-piller.

Lars