Tomb raider??
Fra : Random

Dato : 06-09-03 19:13

Hej

En kammerat af mig har lige installeret Tomb Raider.
Den sidste nye på hans pc. Nu når har prøver at starte spillet kommer denne
besked frem:

SYS_ERROR_D3D_VREATE_DEVICE

Hvad betyder denne?

Mvh
Random

Fra : Benny Jensen

Dato : 06-09-03 22:31

Hvad er der af styresystem på computeren. Hvilken af tomb raider spillene
drejer det sig om ??
Mvh.
Benny
..

Fra : Random

Dato : 07-09-03 08:21

On Sat, 6 Sep 2003 23:30:39 +0200, "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk>
wrote:

>Hvad er der af styresystem på computeren. Hvilken af tomb raider spillene
>drejer det sig om ??
>Mvh.
>Benny

Det er win xp
Og det er når man bare skal starte spillet op, altså i opstarten der
hvor man trykker på RUN.

Fra : Benny Jensen

Dato : 07-09-03 12:22

Har du instaleret XP patchen til spillet ?? Du kan finde den her.

http://www.tombraiders.net/stella/downloads.html#winxp2000

Har selv har ligende problemer med spil 4 og 5. De vil ikke starte, men
efter patchen, så køre de. Håber at det hjælper.

Fra : Random

Dato : 07-09-03 20:00

On Sun, 7 Sep 2003 13:22:25 +0200, "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk>
wrote:

>http://www.tombraiders.net/stella/downloads.html#winxp2000

Tak for det. Det prøver vi lige.

Fra : Random

Dato : 07-09-03 20:03

wrote:

> [...]
>
>Har selv har ligende problemer med spil 4 og 5. De vil ikke starte, men
>efter patchen, så køre de. Håber at det hjælper.

Øv der er mange
Kunne du måske give mig et direkte link til filen?

Fra : Benny Jensen

Dato : 07-09-03 20:16

Jeg prøver, men der er 6 tomb raider spil.
http://www.tombraiderchronicles.com/windowsxp.html

Lidt nede på siden er der en download til alle 6 spil. Prøv der.

Mvh.
Benny

Fra : Silver

Dato : 06-09-03 23:18

"Random" <random2u@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En kammerat af mig har lige installeret Tomb Raider.
> Den sidste nye på hans pc. Nu når har prøver at starte spillet kommer

Det er højst sansynligt dine gfx drivers som skal opdateres. Når den skriver
det er en d3d device fejl kan det ihvertfald tyde på det.

Mvh
Silver