Fly me to the moon-version fra TV-reklame
Fra : Jacob Waage

Dato : 06-09-03 19:00

Hej

For et par år siden kørte en rejsereklame - tror jeg det var - der havde min
favoritversion af Fly Me to the Moon som baggrundsmsuik (en mere
uptempo-version end de fleste indspilninger af den sang). Er der nogen af
jer de har en idé om, hvem der har indsunget/spillet den (det er en kvinde,
der synger). Tak for hjælpen!

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 06-09-03 19:21

"Jacob Waage" <gamle.ole@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uptempo-version end de fleste indspilninger af den sang). Er der nogen af
> jer de har en idé om, hvem der har indsunget/spillet den (det er en

Min favoritversion er med Diana Krall.
Det kunne være hende.

Volds

Fra : Malene Hald

Dato : 09-09-03 22:09

Eller måske:

Peggy Lee
Dinah Washington
Ella Fitzgerald - kunne forestille mig disse damer har lavet en version ...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-03 05:23

"Malene Hald" <malene@raptus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Peggy Lee
> Dinah Washington
> Ella Fitzgerald - kunne forestille mig disse damer har lavet en version

Den er i hvert fald blevet lavet af Doris Day

M.V.H.....Benny

Fra : Dallemusen

Dato : 16-09-03 06:49

Var der ikke en lidt bossa feel i reklamen?
De venligste hilsner
Daniel Nielsen