nostalgi nummer ønskes
Fra : preben ipsen

Dato : 06-09-03 17:10

Hej
Nogen her der kan huske et gammelt nummer der hed: "Pshyco Chicken"....blev
spillet meget på diskoteker. Jeg har prøvet at finde det, skulle gerne bruge
det til en practical joke. Måske det ligger et sted til download?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 06-09-03 20:28

Hmmm... det er en remake af Talking Heads: Psycho Killer - det er nok
en kommentar til David Byrnes sjove måde at bevæge hovedet på. Any way
- det første hit på google (inkl. MP3):

http://www.psychochicken.com/music/chicken.htm

mvh
Thomas

Fra : preben ipsen

Dato : 06-09-03 20:48

Tak for hjælpen.....havde selv søgt på google.....meeeeeen min stavemåde var
nok ikke helt præcis nok
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk