Hjælp mig med at finde sangens titel/kunst~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 06-09-03 12:56

Klassisk situation: Hører et fedt nummer, men glemmer hvem kunstneren var,
og hvad sangen her. :D

Jeg har hørt nummeret flere gange i de sidste uger på P3. Det er sådan noget
dance/pop-agtigt, og en kvinde (tilsyneladende kælen) synger i omkvædet
"Laaast niiight..."

Jeg har kigget på hitlister, prøvet at søge i lyrik-databaser, men uden
held...

Jeg ved det er lidt tyndt - men er der nogen, der har en ide om, hvad det er
for et nummer, jeg taler om?

- Klaus

Fra : Christian Muus

Dato : 06-09-03 13:24

"Klaus Jensen" <no@tospam.com> wrote in message
> [...]
> held...
>
> Jeg ved det er lidt tyndt - men er der nogen, der har en ide om, hvad det

Det lyder som det der irriterende covernumre af The Strokes "Last nite"

Fra : Klaus Jensen

Dato : 06-09-03 13:37

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

> Det lyder som det der irriterende covernumre af The Strokes "Last nite"

Kan du huske kunstneren?

Fra : Klaus Jensen

Dato : 06-09-03 13:41

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

> Det lyder som det der irriterende covernumre af The Strokes "Last nite"

Har nu prøvet at søge lidt videre med det info, du gav mig. Det lader til
kunstneren hedder Vitamin C.

Jeg takker for hjælpen! :)

- Klaus

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-09-03 08:16

In article <3f59d5bf$0$13272$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
no@tospam.com says...
> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

> Har nu prøvet at søge lidt videre med det info, du gav mig. Det lader til
> kunstneren hedder Vitamin C.

Vitamin C! Det er jo dem der har også har lavet nummeret "Graduation
(Friends Forever) Damen bag gruppen hedder iøvrigt Colleen Fitzpatrick
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Trollo

Dato : 08-09-03 11:08

Hvad med at checke P3's playlister på dr.dk?

Hvis du har en dato og et klokkeslet hvor du har hørt sangen, er det
temmelig nemt at finde den.

Trollo