Zyxel ZyAIR B2000 Router - kan den det?
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 06-09-03 21:44

Hej

Jeg har et spørgsmål vedr. ovenstående produkt, som jeg håber i vil besvare
for mig.

Jeg er klar over, at produktet er en router. Jeg har ikke brug for en
router, men derimod et accesspoint og en switch. Kan ovenstående gøre det ud
for dette. Jeg sidder på et kollegium men fælles netværk. Jeg skal så have
tilsluttet min stationære (via switchen) og bærbare (trådløs). Den må med
andre ord ikke fungere med DCHP - ellers går der vel kage i den med de andre
computere på kollegiet? Kan man slå det fra? Kan det bruges, til det jeg
ønsker?

Fra : Michael

Dato : 28-09-03 18:21

> [...]
andre
> computere på kollegiet? Kan man slå det fra? Kan det bruges, til det jeg

Du slår bare DHCP'en fra

/md.