Hvilket danske band var det man så???
Fra : Mad Maui

Dato : 05-09-03 22:25

Sad lige og så intro afsnittet til "Stjerne for en Aften" her til aften.....
hen mod slutningen var der en trailer der fortale om den plade kontrakt
vinderen ville få, en kontrakt med Universal.... i Traileren fortæller de så
noget om hvilke band der er i Unversal's stald, og de viste klip fra 3
danske bands som Universal skulle have gjorte berømte ude i den vide
verden... det første var Aqua og det tredje var Safri Duo... med hvad var
nummer 2??... jeg kunne udmiddelbart ikke genkende dem, men syntes det lød
meget fedt, det korte klip man lige hørte af dem.... nogen der så hvem det
var????

--
//Morten Nørgaard
//Næstformand i Eidolon Aalborg

Fra : Jacob E.

Dato : 05-09-03 23:20

"Mad Maui" <morten@vampirelive.dk> wrote in message
> [...]

> danske bands som Universal skulle have gjorte berømte ude i den vide
> verden... det første var Aqua og det tredje var Safri Duo... med hvad var

Så hut jeg hvisker var det såmænd Metallica.

Mvh Jacob E

Fra : Mad Maui

Dato : 06-09-03 08:08

> Så hut jeg hvisker var det såmænd Metallica.
>
> Mvh Jacob E

Ja, jeg tænkte også på at det kunne være Metallica, men jeg syntes bare det
ikke rigtigt hørte sammen med hvad speakeren sagde, da han snakkede om
DANSKE bands som Universal havde gjordt berømte i udlandet....

men det er nu nok meget muligt at det var Metallica alligevel....