FTP på win2k
Fra : -= lauer =-

Dato : 25-11-00 00:17

Hej Alle Sammen

Jeg har en ftp men jeg kan ikke få den delt til andre på nettet.
Det er lige som om de slet ikke kan komme ind på min computer.
Jeg bruger G6 FTP og den siger nogle Ip ( også rigtig ip og ikke local )

Kan det være noget med win2k ?

Fra : Jensen

Dato : 25-11-00 13:52

"-= lauer =-" <webmaster@lauer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er lige som om de slet ikke kan komme ind på min computer.
> Jeg bruger G6 FTP og den siger nogle Ip ( også rigtig ip og ikke local )

det er nok nærmere dine brugersettings i G6 den er gal med eller også bruger
retighedder til dine delte foldere i win2k

Fra : -= lauer =-

Dato : 25-11-00 18:54

> det er nok nærmere dine brugersettings i G6 den er gal med eller også
bruger
> retighedder til dine delte foldere i win2k

Jamen... de kan slet ikke komme ind på computeren... der kommer ikke noget
med at nogle forsøger.
jeg har tjekket alt i programmet... der skulle ikke være noget galt.

Fra : Jensen

Dato : 26-11-00 14:41

> bruger
>
> Jamen... de kan slet ikke komme ind på computeren... der kommer ikke noget
> med at nogle forsøger.
> jeg har tjekket alt i programmet... der skulle ikke være noget galt.

Ej heller hvis de skriver din IP du har på et givet tidspunkt i en FTP
klient????

Hvis du kører Win2k server kan det måske hjælpe at stoppe win2k´s egen ftp
Og måske skal du så lige lave en record i din dns