Red Heat lige nu på TV2....for 117 gang!
Fra : Max

Dato : 05-09-03 20:21

der må da være andre film de kan vise!?

Fra : Jesper

Dato : 05-09-03 20:46

Max <max@max.com> wrote:

> der må da være andre film de kan vise!?

Ja, Pretty Woman for 118. gang
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Max

Dato : 05-09-03 21:01

On Fri, 5 Sep 2003 21:45:44 +0200, none@inobody.invalid (Jesper)
wrote:

>Max <max@max.com> wrote:
>
>> der må da være andre film de kan vise!?
>
>Ja, Pretty Woman for 118. gang
hehe ja eller No Way Out med Kevin Costner for 137 gang

At genudsende disse film så mange gang, endda i den bedste sendetid er
at gøre stort grin med deres kunder, godt vi har vhs,dvd,bio,ect

mvh
Max

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 06-09-03 01:23

Har de virkelig sendt den så mange gange? Jeg synes det er meget lang tid
siden jeg sidst har set den, og det var vist ikke i TV.

Fra : Devast8or

Dato : 06-09-03 02:40

C. H. Engelbrecht wrote:
> Har de virkelig sendt den så mange gange? Jeg synes det er meget lang
> tid siden jeg sidst har set den, og det var vist ikke i TV.

Pretty woman? Den har da lige været der for et par dage siden. Vidst på en
af de svenske kanaler.

Devast8or

Fra : Hibbit

Dato : 06-09-03 11:05

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in

> Pretty woman? Den har da lige været der for et par dage siden. Vidst
> på en af de svenske kanaler.
>
> Devast8or

Nu snakker vi TV2, går jeg ud fra ?
Man kan vel ikke blive forarget over, at TV2 viser film, som har været
sendt på andre kanaler ?

Hibbit