Godt nyt til Depeche Mode fans...
Fra : HappyHenrik

Dato : 05-09-03 18:25

Deres klassiker 101 bliver nu langt om længe udgivet på dvd

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11611

Happy

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-09-03 19:04

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> wrote in message
> Deres klassiker 101 bliver nu langt om længe udgivet på dvd
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11611
>
> Happy

Sådan! Nuj jeg glæder mig. :)

Mikael

Fra : Peter Theglev

Dato : 05-09-03 19:47

Den bedste nyhed i denne gruppe i lang tid!
Bonus: Andy Fletcher er DJ(!) i VEGA i aften …

Peter

Fra : HappyHenrik

Dato : 05-09-03 20:09

"Peter Theglev" <peter.theglev@tiscali.dk> wrote in message
> Den bedste nyhed i denne gruppe i lang tid!
> Bonus: Andy Fletcher er DJ(!) i VEGA i aften …
>
> Peter

Tager du pis på mig ???? Spiller Fletch i Vega eller er det en klon ???

Happy

Fra : HappyHenrik

Dato : 05-09-03 20:15

> Tager du pis på mig ???? Spiller Fletch i Vega eller er det en klon ???
>
> Happy

Næh den er sgu god nok... har lige tjekket www.vega.dk....
Og så bor man i Vestjylland.... "Hvorfor er det hele bare så ufedt i
Jylland" :0)

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 08-09-03 07:58

Jeg så ham på Rust for et ½ års tid siden - han aner ikke hvordan en
pladespiller fungerer :D, men hans musikvalg er absolut OK. DM, Yazoo,
Nitzer Ebb osv.

mvh
Thomas

On Fri, 05 Sep 2003 20:47:27 +0200, Peter Theglev

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 05-09-03 21:12

HappyHenrik wrote:
> Deres klassiker 101 bliver nu langt om længe udgivet på dvd
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11611
>
> Happy

wEEE.. Har netop lige købt deres Album igen, da det gamle var godt
ridset..
Og så på DVD!! Dejligt.!

Og ja som sagt senere i tråden, Fletch spiller i aften på Vega...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : zcully

Dato : 05-09-03 22:56

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> wrote in message
> Deres klassiker 101 bliver nu langt om længe udgivet på dvd
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11611
>
> Happy

Den har godt nok også været længe undervejs. Ifølge DM's hjemmeside var det
vist extramaterialet de ikke rigtig kunne få færdigt!! Men men nu er det jo
næsten nu

/Zcully

Fra : Pipeline

Dato : 06-09-03 01:36

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> skrev i en meddelelse
> Deres klassiker 101 bliver nu langt om længe udgivet på dvd
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11611
>
> Happy

Og som det desværre er set før med Mutes udgivelser, så er der kun knap en
times koncertoptagelser på DVD2. Hvor svært kan det dog være at smide hele
koncerten på? Oven i købet, så er sangene ikke i den rigtige rækkefølge. Men
det kan jo være at der kommer en 101+, med hele koncerten?! Selve filmen er
IMHO noget hø!
MVH
Pipeline (DM-fan siden Everything Counts)