Twistykatte
Fra : Tina Sylvester Gusta~

Dato : 07-04-01 19:29

Hej

Jeg læste Ninas indlæg om twistykattenes sidste chance under fritid.hund og
blev nysgerrig.
Jeg kan forstå, at disse katte er et forsøg på en ny race, som ikke er
lykkedes tilfredsstllende for alle dem, som bryder sig om kattene. Jeg har
kigget herinde for at finde ud af, hvad der præcist er galt med disse katte,
men opdagede kun, at de åbenbart ikke kan hoppe?!

Jeg er stor modstander af dårlig og usund avl af dyr, især når det
udelukkende foregår for at tilfredsstille et eller andet forrykt menneske,
der vil have sine 15 min. i rampelyset, derfor vil jeg meget gerne høre mere
om, hvordan disse katte er...

Venligst
Tina

Ps. Held og lykke i kampen!

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 07-04-01 19:43

Hej Tina
Prøv at læse på dette lnk evt.
http://www.cfainc.org/comments-twistykats.html
Eller gå til Nina El Falakis hjemmeside, hvor du kan finde links og
informationer om twistyerne....du finder hendes adresse i tråden om twisty-katte
ovenfor.
Kattene kan kun bevæge sig ved at hoppe...de mangler simpelthen hele eller dele
af den knogle der går fra albueleddet til poterne i forbenene...det er rædsomt.
Fuldkommen sygt!
- Gitte

Fra : Tina Sylvester Gusta~

Dato : 08-04-01 14:28