Homeworld 2
Fra : Casper Bang

Dato : 05-09-03 10:12

Hej så i går i et eller andet computerblad, at dette spil var udkommet...

Jeg spillet en del Homeworld Cataclysm i sin tid, og det var jo ret
genialt...
Hvad har i at sige om toeren, og har i et godt link til en genial
andmeldelse?

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 14:58

>Hvad har i at sige om toeren, og har i et godt link til en genial
>andmeldelse?

Intet at sige og ingen links til anmeldelser... men i stedet et link
til Homeworld 2 demo:

http://www.gamingasylum.net/file.php?id=117

Jeg har kun lige spillet det ganske lidt, så hvordan det er, det ved
jeg ikke rigtig endnu.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Casper Bang

Dato : 05-09-03 17:47

> Intet at sige og ingen links til anmeldelser... men i stedet et link
> til Homeworld 2 demo:
>
> http://www.gamingasylum.net/file.php?id=117

faktisk en ret stor demo...
men det virkede ret meget som de andre i serien... ikke den store forskel
der desværre :(

Jeg vil lede efter en anmeldelse, og se hvad de har at sige om sagen :) det
er jo en ret stor investering, sådan et nyt spil :p

tak

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-09-03 18:41

Det udkommer i USA d. 16/9, står der: http://homeworld2.sierra.com

> Jeg spillet en del Homeworld Cataclysm i sin tid, og det var jo ret
> genialt...
> Hvad har i at sige om toeren, og har i et godt link til en genial
> andmeldelse?

Demoen udkom i går. Den fylder 141 MB. Jeg kan fortælle dig at
gameplayet er sådan cirka det samme i som 1'eren (som jeg også havde
meget fornøjelse af, indtil det blev for svært!), men lydkvaliteten og
grafikken er bedre. Single Player-missionen i demoen er for lækker.
Virkelig et elegant spil.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Noer

Dato : 07-09-03 17:23

Sune Mika Salminen wrote:

> grafikken er bedre. Single Player-missionen i demoen er for lækker.

Ja det lover godt efter man har prøvet demoen. Men alas- det undre mig at
baggrunden ikke er i så høj kvalitet som den kunne være - på de fleste
screenshots, og hvad jeg selv har set i demoen - er der steder ret krafig
'banding'. Det plejer stort set kun forekomme i 16 bit farver med f.eks. 32
bit billeder. Det finder jeg spøjst, da det jo ikke er 'svært' at fixe det
problem.

--
"You look down and you see a tortoise crawling towards you."

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-09-03 20:14

Kim Noer wrote:

> [...]
> steder ret krafig 'banding'. Det plejer stort set kun forekomme i 16
> bit farver med f.eks. 32 bit billeder. Det finder jeg spøjst, da det

Hm, mon ikke det er et driver- eller indstillingsproblem. Jeg så i hvert
fald ikke noget "banding" her hos mig.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kim Noer

Dato : 07-09-03 20:44

Sune Mika Salminen wrote:

> Hm, mon ikke det er et driver- eller indstillingsproblem. Jeg så i
> hvert fald ikke noget "banding" her hos mig.

Du har ikke set noget i stil med dette?

http://homeworld2.sierra.com/img/gallery/large/screen_4.jpg - stort set det
samme jeg ser i spillet.

--
"You look down and you see a tortoise crawling towards you."

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-09-03 00:00

Kim Noer wrote:

> Du har ikke set noget i stil med dette?
>
> http://homeworld2.sierra.com/img/gallery/large/screen_4.jpg - stort
> set det samme jeg ser i spillet.

Jeg kan kun se nogle JPEG artifacts inde i den lensflare....
Måske er jeg ikke helt sikker på hvad du mener med "banding". Det er da
ellers et pænt billede...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Frost

Dato : 11-09-03 17:32

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> samme jeg ser i spillet.
>
> --
> "You look down and you see a tortoise crawling towards you."

Der sker ingen banding her. Baggrundene er så flotte som jeg kan tillade mig
at kræve.