De her billeder skal I se!
Fra : Jette Nielsen

Dato : 05-09-03 08:39

En kollega sendte mig dette link:
http://www.blogjam.com/cute_little_kittens/

Klik på knappen og bliv blød i knæene :-}

Bemærk! Når du rammer et billede du har set før, er det ikke
ensbetydende med du er færdig. Flere af billederne går igen flere
gange... bare bliv ved med at klikke

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 05-09-03 09:20

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bemærk! Når du rammer et billede du har set før, er det ikke
> ensbetydende med du er færdig. Flere af billederne går igen flere

Nej, hold så op!!!
Jeg er i forvejen ved at have temmelig meget "killinge-kløe", men jeg synes
bare ikke der er råd til det lige nu, og det link hjalp altså ikke ligefrem
;-D!

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Jette Nielsen

Dato : 05-09-03 09:35

> [...]
> bare ikke der er råd til det lige nu, og det link hjalp altså ikke ligefrem

Meget kan man få hjælp til herinde... men killingekløe lider vi nok
allesammen af på ét eller andet plan Det skal nok kureres et andet
sted (har bare ikke fundet det endnu)...

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-09-03 10:23

Jette Nielsen wrote:
> [...]
>
> Bemærk! Når du rammer et billede du har set før, er det ikke
> ensbetydende med du er færdig. Flere af billederne går igen flere

AV AV AV! Jeg er sygemeldt med en musearm og så tvinger du mig til at sidde
og klikke og klikke og klikke og klikke....

Hvor ER de dog søde!!!

~Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-09-03 15:39

In article <bj9kk6$44j$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<startrekkie@stofanet.dk> wrote:

> AV AV AV! Jeg er sygemeldt med en musearm og så tvinger du mig til at sidde
> og klikke og klikke og klikke og klikke....

Tell me about it Jeg bruger en pen, men nu kan jeg heller ikke
mere...

Har fået mig en samling favoritter - ved ikke om I er stødt på lige dem

http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0099.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0132.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0131.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0076.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0098.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0088.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0064.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0115.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0022.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0127.jpg
http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0026.jpg

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 05-09-03 10:31

<klip>
> En kollega sendte mig dette link:
> http://www.blogjam.com/cute little kittens/
</klip>

Ok, der er _ (underscore) mellem ordene "cute_little_kittens"

Har siddet og bøvlet for at se billederne, da linket umiddelbart ikke
virkede :o

Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Jane

Dato : 05-09-03 11:12

Jette Nielsen skrev i <news:3f583d97c4939@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> Klik på knappen og bliv blød i knæene :-}

Den sorte på http://www.blogjam.pwp.blueyonder.co.uk/kittens/0005.jpg
ligner min dengang hun var killing.

Jane