katte træ what a joy
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 04-09-03 23:13

ville lige fortælle lidt om det kattetræ vi købte ved maxizoo
da vi havde fået samlet skidtet og sat den op i andet forsøg (vendte hulen
forkert!)
kom der ikke ligefrem en kat springende, men nu på 3 dagen er hun helt vild
med træet, vi købt også noget spray
Karlie perfect care catnip-spray, som kun kostede det halve af et andet
produkt flasken kostede 50,- er der nogen der har erfaring med den dufte
flaske ??? og var det billigt ???
Jeg tror faktisk det var med til at hun ikke lige faldt for træet i starten,
men det var faktisk ret sjovt, (nogen ville kunne huske at hun er skide
bange for mig) jeg vånede sidste nat ved firetiden (træet står lige ved
siden af hvor jeg sover) ved spind og kløerne fik en ordenlig tur på træet,
faktisk er det fedt og blive vækket kl 4 om natten når det er fordi man kan
se sin kat spinde og i vildt dejlig humør, jeg fik enda lov til at ae hende,
gjorde det dog kun et par gange for vi er jo igang med venskabs øvlesen hvor
det er et par ganges kælen og så ellers ignorer hende (hehe hun bliver mere
og mere iateret over at jeg stopper)

så træet skal altså have afros varmeste anbefalinger

/Henrik

Fra : Line Blom

Dato : 05-09-03 07:33

"Henrik Ø. Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> ville lige fortælle lidt om det kattetræ vi købte ved maxizoo

Snip.....

> [...]
mere
> og mere iateret over at jeg stopper)
>
> så træet skal altså have afros varmeste anbefalinger

Hej Henrik

Hvor er det dejligt at høre det går fremad
Det lyder da som om i har fundet en metode der virker, dejligt!
Held og lykke håber det fortsætter i samme retning!

Mvh Line

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 05-09-03 10:21

> [...]
> Karlie perfect care catnip-spray, som kun kostede det halve af et andet
> produkt flasken kostede 50,- er der nogen der har erfaring med den dufte
</klip>
<klip>
så træet skal altså have afros varmeste anbefalinger
> /Henrik
</klip>

*smil* jeg havde også en lille "bygningsfejl" med kattetræet, men det
kom da op og stå til sidst *G*

Kender ikke det produkt, men det lyder umiddelbart ikke dyrt....
Vil kikke efter det, da mine katte aldeles ikke er imponeret over træet,
...så vidt jeg ved. Jeg er jo ikke hjemme hele dagen, så om de splintre
rundt i det mens jeg knokler, vides ikke, men jeg tror det ikke.

Iøvrigt købte jeg en tube kattemalt fra Kathe Winther, det gider de
overhovedet heller ikke...faktisk er de ret umulige at få til noget som
helst *G* og dog, har lige fået prøveposer kattemad fra Olivers,
se...det gad Mulle godt ;)
Miver åd det ikke, men fortærede 200gr. hakket økologisk oksefars...

Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk