aldrig indlæg om orange ??
Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 04-09-03 21:18

Hvad skyldes det at der aldrig er indlæg om Orange, er de for gode,
dyre eller .... ??

Jeg har selv orange på 2 telefoner, snakker ca 4-5 timer tilsammen på
begge pr.md. har modus 5 for flere (350 kr) + ca 50-75 sms pr md.
Er der andre der vil kunne betale sig.
Opkaldene er fordelt overalt på døgnet (80% dagen, 20% aften)

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-09-03 21:35

Hasse R. Hansen skrev bl.a.:
> Hvad skyldes det at der aldrig er indlæg om Orange, er de for
> gode, dyre eller .... ??

Jeg kender en der hedder Harrt der heller ikke kan lide Orange.
LOL

Men ellers så tror jeg de fleste her inde har Telmore.

--
Rødkjærsbro ByNet
- nu i farver.....

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-09-03 21:44

> Men ellers så tror jeg de fleste her inde har Telmore.

Ja... skide Telmore-disciple

// Troels

Fra : HDeren23

Dato : 18-09-03 21:47

Jeg har oz ORANGE og TRUMF-KUNDE hos dem!
De er ganske udemærkede, men ellers er CBB faktisk oz ret ok. Har dem på
min arbejdsmobil

\\ Cpt.Haddock

http://www.kandu.dk/

Fra : BorreBoy

Dato : 05-09-03 09:14

"Hasse R. Hansen" <hasse@REMOVEramlev.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skyldes det at der aldrig er indlæg om Orange, er de for gode,

Jeg har da et Mono abonnement som jeg er meget glad for...

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 09:34

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> "Hasse R. Hansen" <hasse@REMOVEramlev.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har da et Mono abonnement som jeg er meget glad for...

Jeg ville da også overveje at få et Mono-abonnement i stedet for min
fastnettelefon, hvis

1) HSCSD til de sædvanlige Mono-abonnement-minutpriser
2) GPRS og til en fornuftig minutpris
3) Mulighed for at blive tilringet til fastnetpris

blev inkluderet i det dyre abonnement til kr. 117,- per måned.

Claus

Fra : Rander

Dato : 05-09-03 20:44

Fri, 5 Sep 2003 10:34:25 +0200 brugte Claus E Beyer 19 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg ville da også overveje at få et Mono-abonnement i stedet for min
>fastnettelefon, hvis
[...]
>2) GPRS og til en fornuftig minutpris

Minutpris på GPRS? Øhhhh...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Pludselig fik hun øje på mig og tabte hovedet, og vi mødtes. (Skadesanmeldelse)

Fra : Claus E Beyer

Dato : 06-09-03 05:34

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> Fri, 5 Sep 2003 10:34:25 +0200 brugte Claus E Beyer 19 linier på at
> fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]

> Minutpris på GPRS? Øhhhh...

Ja, det var vist en smutter.

Claus

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-09-03 10:47

Hasse R. Hansen <hasse@REMOVEramlev.dk> wrote in

> Hvad skyldes det at der aldrig er indlæg om Orange, er de for gode,
> dyre eller .... ??

Jeg har haft dem dengang de stadig hed Mobilix. Dengang var de IMHO
et af de bedste selskaber i DK med meget god dækning (der hvor de
dækkede), jeg havde stort set altid fuldt signal på telefonen.
Døgnkundeservice på et 80 nummer - det har de vist ikke længere...

Orange har vist en meget meget dårlig økonomi for tiden så jeg ville
nok overveje en ekstra gang om jeg ville satse på et firma der er i
farzonen for at lukke.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-03 22:28

"Hasse R. Hansen" wrote:

> Hvad skyldes det at der aldrig er indlæg om Orange, er de for gode,
> dyre eller .... ??

Tja, jeg er stadig hos Orange... Har lige fået deres "hemmelige
abonnement" der matcher telmore 1kr/20øre (om Orange så følger Telmore
ned til 85 øre, tja det ved jeg ikke) og kun opkaldsafgift ved opnået
forbindelse.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-09-03 23:46

Carsten Riis skrev:

>om Orange så følger Telmore ned til 85 øre, tja det ved jeg ikke

Det gør de: http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4745&sid=1

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610