3510i ?
Fra : 2HOT4YOU

Dato : 04-09-03 20:58

Er der nogen der ved hvad for et program jeg skal bruge til at låsen en
3510i op med når man har tastede oplåsnings koden 5 gange forkert??? jeg
har en m/f bus kabel.

icq 24101428 "2hot4you"
venligst jesper

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-09-03 21:31

2HOT4YOU skrev bl.a.:
> [...]
> låsen en 3510i op med når man har tastede oplåsnings koden 5
> gange forkert??? jeg har en m/f bus kabel.

http://www.gratisunlock.dk/

Der kan du låse din telefon op.

--
Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-09-03 21:37

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.gratisunlock.dk/
>
> Der kan du låse din telefon op.

Da ikke når han allerede har tastet forkert fem gange! - Spørger i
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, der er helt sikkert nogen, der ved det.

\Mandal

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-09-03 21:41

> http://www.gratisunlock.dk/
>
> Der kan du låse din telefon op.

Godt birger, der står jo han har tastet hans oplåsekode forkert 5 gange. Så
duer de jo ligesom ikke mere :-/

// Troels