Hvad hedder dette?
Fra : MORTEN JENSEN

Dato : 06-04-01 19:10

Jeg har fundet en menu jeg syntes vældig godt om, men er den lavet i fp.
eller et andet program?
Det er topmenuen på http://www.bibliotek.horsens.dk
(dem der ruller ned)

er der nogen der kender et svar?
mvh
morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-04-01 20:03

Fri, 6 Apr 2001 20:09:41 +0200, skrev "MORTEN JENSEN"
<mortendahl@mbox301.get2net.dk>:

>Jeg har fundet en menu jeg syntes vældig godt om, men er den lavet i fp.
>eller et andet program?

Det er en temmelig avanceret lavet med javascript placeret i to
eksterne js-filer og det kan ikke laves i FP.

http://www.dynamicdrive.com kan du finde nogen der ligner og er
nemmere at gå til, men du slipper ikke for at skulle arbejde i selve
koden.

Du skal dog være opmærksom på, at nogen af dem kun virker i IE og
Netscape 4.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-04-01 10:47

> Det er en temmelig avanceret lavet med javascript placeret i to
> eksterne js-filer og det kan ikke laves i FP.

Er det eksterne js-filer, der ikke kan laves i FP eller er det js i
det hele taget? For er det det sidste, tager du helt fejl.

--
ahw

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-01 18:04

Sun, 8 Apr 2001 11:46:41 +0200, skrev "Arne H. Wilstrup"
<ahw@ahw.dk>:

>Er det eksterne js-filer, der ikke kan laves i FP eller er det js i
>det hele taget? For er det det sidste, tager du helt fejl.

Det er ikke det javascript, som bruges i FP, jeg tænker på, men
naturligvis det, spørgsmålet gik på.

Selvfølgelig kan det i FP, men kan jo bare skrive i HTML-visning,

Men, som jeg forstår spørgsmål, om det kan laves i FP, så er det i
WYSIWYG-mode og det kan det da ikke (ellers vil jeg gern vide hvordan,
udover, at man selvfølgelig kan sætte koden ind, men ikke få hjælp til
den).

med venlig hilsen
Knud

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-04-01 12:26

> [...]
hvordan,
> udover, at man selvfølgelig kan sætte koden ind, men ikke få hjælp

du har naturligvis helt ret - jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren
omkring dette spørgsmål. jeg tænkte blot på, at der findes en
funktion i FP2000, der gør at man kan sætte javascripts ind og at
nogle af funktionerne har indbyggede javascript-filer, der udvider
funktionaliteten i programmet, men det er naturligvis sådan at man
i øvrigt skal lave det meste af arbejdet selv.

--
ahw