Hvor er indlæggene?
Fra : Michael Pedersen

Dato : 04-09-03 20:48

Igår kunne jeg ikke komme på, ingen forbindelse til serveren. Idag er der
kun 3 indlæg, alle fra d. 4/9. Og jeg havde postet et spørgsmål om
diselolie.

Er der andre der har problemer eller er det min udbyder?

Venlig hilsen

Michael Pedersen

Fra : Who now

Dato : 04-09-03 20:51

Jeg har tilbage 06 06 03 ved mig, så ingen problemer her
VH
Steen

Fra : Hans Olsen

Dato : 04-09-03 20:57

Hej
Måske du har forklaringen her:
http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1062673067.html
flere gettonet bruger klager - men sunsite har alle indlæg endnu.
MVH
Hans Olsen

Fra : EA 2730

Dato : 10-09-03 12:20

Hans Olsen <ho@vejen-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bj85eg$1sb$1@sunsite.dk...

> [...]
> http://driftstatus.tele2adsl.dk/msg_1062673067.html
> flere gettonet bruger klager - men sunsite har alle indlæg endnu.

Sunsite har bare ikke alle grupper.

Jeg er også get2netter og mistede alle indlæggene, Derfor gik jeg over til
sunsite, men der kunne jeg ikke sende mine indlæg fra, så jeg er gået
tilbage til get2net, hvor alle indlæg er tilbage, hvis jeg ellers gider
hente den alle.

Med venlig hilsen

Ejvind Andersen
Fjern"xx"

Fra : Morten Hansen

Dato : 10-09-03 14:11

> [...]
> Igår kunne jeg ikke komme på, ingen forbindelse til serveren. Idag er der
> kun 3 indlæg, alle fra d. 4/9. Og jeg havde postet et spørgsmål om

Prøv at resette filen....
Bruger du OE: højreklik på nyhedsgruppen > Egenskaber > lokal fil > Nulstil

--
Morten Hansen
BMW 735i