Call Of Duty...
Fra : Doc.

Dato : 04-09-03 20:18

Hey..

Fed demo som de har kommet med..

Men er der nogen som ved om det er kun til singleplayer.. eller om det også
er til multi..

Fra : Bjarne Krog

Dato : 04-09-03 22:51

On Thu, 4 Sep 2003 21:17:46 +0200, "Doc." <a@a.com> wrote:

>Hey..
>
>Fed demo som de har kommet med..
>
>Men er der nogen som ved om det er kun til singleplayer.. eller om det også
>er til multi..

Tjaaa indtil vidre er der kun udkommet en single player, men vi håber
alle på de snrt kommer med en multiplayer, der går dog rygter om at
der skulle komme en nu her i denne weekend, men det var vist bare en
and, så vi må alle væbne os med tolmodighed

Hilsen
[TFdk] AcuDoc
Hvis du vil joine TFdk så hent en ansøgning her http://www.tfdenmark.dk/

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-09-03 09:34

"Doc." <a@a.com> writes:
> Fed demo som de har kommet med..

Jep, dog alt for kort... Check også Freedom Fighters demoen.

> Men er der nogen som ved om det er kun til singleplayer.. eller om det også
> er til multi..

Det bliver også multiplayer, omend meget lidt er sluppet ud omkring det.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-09-03 11:22

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse
> Jep, dog alt for kort... Check også Freedom Fighters demoen.

Jeg er ved at downloade den.

Der er nogle movies til Call of Duty her:

http://pc.ign.com/articles/436/436643p1.html

Fra : GM

Dato : 06-09-03 09:08

..> > Jep, dog alt for kort... Check også Freedom Fighters demoen.

Hvor finder du den. Link

Mvh
Gøs

Fra : klander

Dato : 06-09-03 09:35

"GM" <g_mathisen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> .> > Jep, dog alt for kort... Check også Freedom Fighters demoen.
> >
> Hvor finder du den. Link
>
> Mvh
> Gøs
>
>her
http://www.dailyrush.dk/files/demos/335/

Kurt

Fra : Kasper Bo Larsen

Dato : 15-09-03 23:44

"Doc." <a@a.com> wrote in message news:<NdM5b.64970$Kb2.2971537@news010.worldonline.dk>...
> Hey..
>
> Fed demo som de har kommet med..
>
> Men er der nogen som ved om det er kun til singleplayer.. eller om det også
> er til multi..

Jeg synes der er eet lille problem med Burnville demo'en. Den er for
nem ! Selv i Veteran mode vader man lige igennem banen, undtagen på
kirkegården for MG42 reden sørger for at man holder lav profil.
Jeg har sikkert en syg form for humor, men det ser nu ret morsomt ud
når man gennemhuller ens kaptajn med en FG42 ( napset fra en død Kraut
), specielt med kikkertsigtet slået til. Dette våben er forøvrigt en
godbid. De våbenkyndige påstår ganske vist at FG42 ikke kunne ramme en
ladeport, kikkertsigte eller ej, men det har spiludviklerne åbenbart
set stort på. FG42 minder mest om en garand med kikkersigte,
halvautomatisk, hurtigt og meget præcist.

Jeg ser meget frem til de kommende MODS, for mon ikke der kommer lige
så mange fremragende "add ons" til COD som der gjorde til MOH ?

/Kasper