Universal sænker CD-priserne i USA
Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-09-03 19:20

og den officielle pressemeddelese:
http://new.umusic.com/News.aspx?NewsId=182

Kort fortalt håber Universal at få gang i salget igen ved at sænke
priserne på både nye og gamle udgivelser.
Ifølge Ekstra Bladet er der p.t. ingen planer om at sænke priserne i
Europa også, men det synes jeg nu ikke der står noget om i
pressemeddelelsen.
Om ikke andet kan man jo altid håbe at det vil have den ønskede effekt
på den anden side af dammen, så også danske/europæiske selskaber vil
tage et nærmere kig på prisskiltene.

I det mindste sker der endelig det vi har klaget over i jeg ved ikke
hvor lang tid.
Næste problem er så bare at mange af de udgivelser vi ser i dag dårligt
nok vil være 100kr værd, men et øget salg kan jo være det vil skubbe
lidt til udviklingen på det område.

/Robert