Ændret musikpolitik på Radio Nibenitten ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-09-03 18:27

RADIO NIBENITTEN LIGNER MERE OG MERE THE VOICE OG P3 - Tæppebank til
medlemmerne

Jeg har i de sidste uger bemærket at ´"Radio Nibenitten" får mere og mere
musik som ligner musikken fra P3 og The Voice. En øresønderrivende larm af
en anden verden, selv i den bedste sendtid. Ok, det er stillet lidt på
spidsen, meeeennnnnnn...... alligevel.
Der er efterhånden flere og flere programmer med en diamentralt modsat
musik end det som os medlemmer ønsker at der skal være.
Det er bestemt ingen hemmelighed at de oceaner / tusindvis af betalte
pladeønsker som indløber, næsten alle går på DANSKTOP. Medlemmerne har talt.
Pladeønsker som betaler gildet og holder radioen kørende.

STADIG EN GOD RADIO MED MASSER AF DANSKTOP OG SLAGERMUSIK

Det skal dog siges at der stadig er rigtigt mange dygtige studieværter
som respekteres os medlemmers smag. Det er langt de fleste. Og der kommer
også stadig meget dansktop, men ikke nok.

Hilsen Åge

Fra : Invader Zim

Dato : 04-09-03 18:57

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> studieværter som respekteres os medlemmers smag. Det er langt de
> fleste. Og der kommer også stadig meget dansktop, men ikke nok.

nu er det ikke fordi jeg selv kan lide dansktop og slagermusik, men jeg kan
selv heller ikke holde the voice of P3 ud, og hvis i betaler har de fandme
også at spille det i betaler for! det er noget fis når den slags sker. de er
bare ude på at tjene flere penge.
gi dem en gang høvl haha
men seriøst, i skal sige stop inden trenden fortsætter i den gale retning.

-Invader Zim