Dungeon Siege!!!
Fra : Aragorn

Dato : 04-09-03 18:11

JEg er lige begyndt på spillet, jeg synes virklig gord om spiller! men
spillet er fyldt med fejl! eller er det bare mig?

Jeg har 4 personer i min gruppe, 3 at dem er inde i et rum, en den sidste er
uden for rummet, der er håndtag inde i rummet, når der bliver hevet i
håndtaget, sker der ingen ting (døren åbner ikke) hmfp, hvad fanden gør
jeg??? jeg har lige hentet det nyeste opdatering, men det hjalp hellere ikke
noget!!! Er spillet bare buggy hele vejen igennem??? Er det et
lorteprogrammeret spil???

Fra : Gismo

Dato : 04-09-03 18:40

Aragorn wrote:
> [...]
> opdatering, men det hjalp hellere ikke noget!!! Er spillet bare buggy
> hele vejen igennem??? Er det et lorteprogrammeret spil???

Jeg fik det gennemført uden de store problemet, bare lidt latterlig AI.
Ved ikke hvordan du løser dit problem. Du kan hente et ældre save game frem

--
Gismo

Fra : Claus Christiansen

Dato : 04-09-03 19:12

"Aragorn" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in

> JEg er lige begyndt på spillet, jeg synes virklig gord om spiller! men
> spillet er fyldt med fejl! eller er det bare mig?

Jeg husker det som næsten fejlfrit, dog med mystisk path-finding (specielt
pak-æslerne...)

> [...]
> sidste er uden for rummet, der er håndtag inde i rummet, når der
> bliver hevet i håndtaget, sker der ingen ting (døren åbner ikke) hmfp,

Har du prøvet at skifte til personen udenfor og lade ham/hende prøve at
åbne døren? Nogen gange kan personerne stå for tæt på døre/kister. Prøv at
gå lidt væk og tilbage igen og så åbne, eller åbn med den person der står
tættest på.

> Er spillet bare buggy hele vejen
> igennem??? Er det et lorteprogrammeret spil???

Nej og nej ;)

Fra : DaneX

Dato : 04-09-03 21:09

> JEg er lige begyndt på spillet, jeg synes virklig gord om spiller! men
> spillet er fyldt med fejl! eller er det bare mig?

Ét ord...

MICROSOFT!

Sorry, jeg kunne sgu ikke lade være :D

/DaneX

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 06-09-03 08:14

On Thu, 4 Sep 2003 22:09:11 +0200, "DaneX" <no@way.com> wrote:

> Ét ord...
>
> MICROSOFT!

Dungeon Siege er lavet af Gas Powered Games, ikke Microsoft.

Venligst
Thomas

Fra : Gismo

Dato : 06-09-03 11:19

Thomas Finnerup wrote:

> Dungeon Siege er lavet af Gas Powered Games, ikke Microsoft.

Microsoft Dungeon Siege 1.0

Er M$ der har lavet det og der kommer snart en udvidelse eller 2'r ... Eller
sådan noget

--
Gismo

Fra : keldorff

Dato : 06-09-03 13:00

microsoft har udgivet det, IKKE lavet det. Det er som nævnt Cris Taylor og
Gas Powered Games. http://www.gamespot.com/pc/rpg/dungeonsiege/previews.html

Fra : Gismo

Dato : 06-09-03 23:03

keldorff wrote:
> microsoft har udgivet det, IKKE lavet det. Det er som nævnt Cris
> Taylor og Gas Powered Games.
> http://www.gamespot.com/pc/rpg/dungeonsiege/previews.html

De har haft en finger med i "spillet" hehe ... Har meget at sige ;)

--
Gismo