Mafia hvad var jeres opsætning til at få ~
Fra : Blix

Dato : 04-09-03 17:39

på minn gamle celeron 900mhz med gf2 mx400 og 256mb sdram kørte det
nogenlunde, men nu på min nye p4 2,53ghz 512mb ddrram og gf4 ti4800se hakker
det for vildt lige meget hvad jeg gør for at få det til at køre. Om jeg
sætter det ned i detaljer eller størelse lige lidt hjælper det og har sat
mig for at jeg vil gå igennem det uden at snyde (dumme mig dengang) :)

er der nogen der kan hjælpe???

regards Blix

Fra : DaneX

Dato : 04-09-03 21:08

> er der nogen der kan hjælpe???

Du har sikret dig at du har de seneste drivere til dit grafikkort fra
NVidia?

Kender ikke noget til spillet, men ville alligevel komme med et bud, da
ingen andre har svaret :)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-09-03 22:38

Blix wrote:
> [...]
> køre. Om jeg sætter det ned i detaljer eller størelse lige lidt
> hjælper det og har sat mig for at jeg vil gå igennem det uden at

Prøv at kigge Nvidia-driverindstillingerne igennem og slå "tunge" ting
fra som f.eks anisotropisk filtrering og antialiasing.

Få din monitors On-Screen Display frem mens spillet kører og check at
den kører 60Hz. Ellers sæt opdateringshastigheden til 60Hz inden du
kører spillet (burde ske automatisk, men gør det bare alligevel, man ved
aldrig) - det kan du gøre et sted under "avanceret" under egenskaber for
skærmen.
Sluk for din internetforbindelse og dit antivirusprogram. Installér
drivere til chipsettet på dit motherboard....installér det sæt Nvidia
drivere der udkom umiddelbart efter Mafia udkom...Patch Mafia...osv
osv...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Blix

Dato : 04-09-03 23:37

takker vil prøve med jeres hjælp. ellers lidt træls da det er et fedt spil:)
og nu vil man spille det på en god com og uden at snyde...:)