Dansk nokia sim unlock gør-det-selv-guide ~
Fra : Thomas More

Dato : 04-09-03 16:13

Shit...kom til at poste i mobil MARKEDS gruppen før, det var her den skulle
have været :

Hejsa

Jeg faldt lige over den her :
http://www.macsat.com/cell.php

Den har komplet guide for hvordan man selv kan unlocke sine SIM låse på sin
nokia telefon, uden brug af diverse datakabler.

Jeg har selv lige prøvet på min Nokia 3510i - og det virker perfekt !!

/Thomas More

Fra : danni plougmann

Dato : 04-09-03 16:43

> [...]
>
> /Thomas More
>

> ja det virker faktisk hvordan kan det egentlige lade sig gøre, skidt for
dem som har en god lille forretning at unlocke folks telefoner med kabler.
jeg brugte http://www.gratisunlock.dk til min 3510i,

Fra : Henning

Dato : 05-09-03 23:37

>Jeg faldt lige over den her :
>http://www.macsat.com/cell.php

Virker den på Debitel-abonnement? Ifølge www.gratisunlock.dk skulle de
være specielle, hvorfor de ikke tilbyder gratis service på dette
abonnement?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : danni plougmann

Dato : 06-09-03 14:28

> Virker den på Debitel-abonnement? Ifølge www.gratisunlock.dk skulle de
> være specielle, hvorfor de ikke tilbyder gratis service på dette
> [...]

nix
jeg har prøvet med min søsters 3510 med debitel abbonent, det kunne det
ikke lade sig gøre hverken med gratisunlock eller macsat.com
det virkede fint med min egen 3510i med telia abbonent.

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 06-09-03 15:32

Gratisunlock virker ikke så godt for tiden - den generere forkerte koder

Det program som man kan hente virker - bare ikke lige til Debitel nej .. men
det kan jeg klare, hvis det er

· Esben Sunddal Hansen
· www.Fluii.dk