Nyborg
Fra : Birgitte

Dato : 04-09-03 13:24

Hej alle

Nu er jeg altså lidt nysgerrig,- hvor mange af Jer kommer til Nyborg?
Vi kommer selv, dog er det Charlotte fra Sechercat der i første omgang tager
mco Joker Face med, og udstiller ham, så dukker vi op senere på dagen

Mvh
Birgitte ( Vi venter Maine Coon killinger om et par uger)
www.truetrust.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 04-09-03 13:31

Hej Birgitte og gruppe,

jeg kommer søndag med Silk og Choko - og jeg skal gå steward, så Birgitte -
du husker nok vi har en bette aftale ikk'?? (ellers får jeg da mavesår...)

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Helle

Dato : 04-09-03 13:40

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> Birgitte ( Vi venter Maine Coon killinger om et par uger)

Jeg kommer måske og kigger søndag. Ligger udstillingen langt fra Nyborg
station? kommer nemlig ind med bus på stationen.

Mvh Helle

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 04-09-03 13:59

Birgitte wrote:
> [...]
> senere på dagen
>
> Mvh
> Birgitte ( Vi venter Maine Coon killinger om et par uger)

Er det lørdag eller søndag der er de rigtige katte?

(Hjælp, ikke slå...av av av)

~Lisbeth

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-09-03 14:13

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <trekkie@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det lørdag eller søndag der er de rigtige katte?

Hej Lisbeth
Det er lørdag!
Det er vist kun semilanghår om søndagen. Men check selv:
www.jyrak.dk
Hilsen Vibeke, der ikke kommer!
> (Hjælp, ikke slå...av av av)
>
> ~Lisbeth

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-09-03 17:02

Ja, jeg kommer jo som bekendt med True Trust Key Word og Rimturser's
BlueBell om søndagen.

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Louise Hansen

Dato : 04-09-03 23:06

> Ja, jeg kommer jo som bekendt med True Trust Key Word og Rimturser's
> BlueBell om søndagen.

Hej Louise!

Husk nu, at du har lovet, at jeg må komme og kigge og nusse de to små
banditter, for jeg agter at tage dig på ordet!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-09-03 08:44

Hej Louise!
Du skal være hjertelig velkommen

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Dan Mortensen

Dato : 04-09-03 17:21

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Nu er jeg altså lidt nysgerrig,- hvor mange af Jer kommer til Nyborg?

Hej,

Vi kommer med Starkad's Sirius, hans søn Alf er desværre ikke gammel nok
endnu, men vi regner med han skal en tur forbi udstillingen i Gevninge for
vi kan få ham bedømt

/Dan Mortensen
DK Sollok
http://www.sollok.dk

Fra : Elwarth

Dato : 04-09-03 20:36

> Hej alle
>
> Nu er jeg altså lidt nysgerrig,- hvor mange af Jer kommer til Nyborg?

Hej Birgitte
Vi kommer lørdag. Denne gang har vi kun Apiatif's Black Abbie (BRI n) med,
som forhåbentlig bliver Champion (hvis konkurrencen ikke er for hård )
Simba får lov at blive hjemme denne gang.

Venligst
Dorthe

Fra : Pia Thomsen

Dato : 04-09-03 20:42

> [...]
tager mco Joker Face med, og udstiller ham, så dukker vi op senere på dagen

Hejsa!!

Jeg kommer om søndagen med Ailuro´s Rumpleteazer og Ailuro´s Yosemite, begge
Maine Coon Grp. 5
--
Hilsen Pia

www.pitho.dk

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 04-09-03 21:07

> [...]
>
> Mvh
> Birgitte ( Vi venter Maine Coon killinger om et par uger)

Hej!!

Jeg kommer lørdag med Mitzy og Livingstone Junior, 2 af mine husmisser.

Knus
Heidi Bojsen

Fra : Louise Hansen

Dato : 04-09-03 23:39

> Nu er jeg altså lidt nysgerrig,- hvor mange af Jer kommer til Nyborg?

Jamen jeg kommer da med mine to udstillings-bimser, Rokki og Niqui! Det
bliver Niquis første udstilling, og da hun er "det store håb" for mit
kommende opdræt, så er jeg MEGET spændt på hendes bedømmelse! Kryds lige
fingre for os allesammen, okay?

Fra : Katrine Nederby

Dato : 05-09-03 00:09

> Hej alle
>
> Nu er jeg altså lidt nysgerrig,- hvor mange af Jer kommer til Nyborg?

Jeg kommer lørdag med Margaard's Mardol BUR b (Chokolade burmeser killing)

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-09-03 08:48

Hej Katrine!
Hvor er det ærgeligt at jeg ikke kan komme til Nyborg om lørdagen, så
jeg kunne se din nye pige og hilse på dig. Det er lææænge siden, synes
jeg.

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Katrine Nederby

Dato : 05-09-03 11:55

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Katrine!
> Hvor er det ærgeligt at jeg ikke kan komme til Nyborg om lørdagen, så
> jeg kunne se din nye pige og hilse på dig. Det er lææænge siden, synes
> jeg.

Det synes jeg også. Jeg har ikke engang set Tante BlueBell

Nogle gange ville jeg faktisk ønske, at vi også havde een-dagsudstillinger
på denne side af Storebælt. Det var ret hyggeligt med alle racer (og
mennesker) samme dag i Tåstrup Så vidt jeg kan se, får vi dog en 2-cert
udstilling i Hedensted næste år (Vist Jyraks 70-års jubilæum), så der er håb
forude *g*

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Elwarth

Dato : 05-09-03 15:28

"Katrine Nederby" <beydanaSletDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kommer lørdag med Margaard's Mardol BUR b (Chokolade burmeser killing)

Hej Katrine
Åhh, hende glæder jeg mig til at se

Venligst
Dorthe

Fra : Camilla Larsen

Dato : 05-09-03 09:12

Hej Birgitte

Vi kommer ikke, da Peace desværre har fået en allergisk reaktion

Med venlig hilsen
Camilla Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-09-03 09:37

Hej Camilla!
Det var da synd
Det kunne ellers have været hyggeligt at hilse på dig og Peace rigtigt

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Camilla Larsen

Dato : 05-09-03 09:59

Hej Louise

Ja det er lidt ærgeligt, men der kommer jo flere udstillinger

Med venlig hilsen
Camilla Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 05-09-03 11:23

"Camilla Larsen" <katKATTE@BAKKEsparhawk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Birgitte
> Vi kommer ikke, da Peace desværre har fået en allergisk reaktion
> Med venlig hilsen
> Camilla Larsen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Camilla
Æv det var da en skam
Men så er det godt I kommer på besøg i Oktober månede,- det glæder jeg mig
vildt til
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 05-09-03 11:43

Hej Birgitte

Ja du kan tro vi også glæder os til at komme over til jer i Oktober og
se vores lille nye prinsesse eller mon det bliver en prins

Med venlig hilsen
Camilla Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 05-09-03 11:25

> [...]
> Mvh
> Birgitte ( Vi venter Maine Coon killinger om et par uger)

Jamen sikke da mange Det lyder til at blive en hyggelig dag...
Vi kommer dog selv først ved 16.00 til 16.30 tiden.... men så får vi vist
også travlt med at hilse på
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk