Og svinderoverlæge og løgne-EB m.m.
Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-03 11:30

Og svinderoverlæge og løgne-EB m.m.

Journalister holder hånden over journalister og løgne-eksperter

Hvorfor skulle en bager-virksomhed forsøges smadret økonomisk med rygter om
musehale i brød, når alle ku se straks at det var gulerodsrodspids?
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=216193
Der er brug for sandhedssøgende biologer
- og medier, der opsøger kun disse og som ikke foregiver at travlhed
undskylder misinformation.
Kun i en krig kan det være nødvendigt at handle på rygter. Cavling sagde som
chefredaktør "Selvom det er usandt, skal det stå først i Politiken". Og
Einstein meddelte i København til Georg Brandes (ifl denne) "Verden vil
bedrages".

Da TV idag dækkede EB-løgnen om musehale (overskrift "Hvem har spist resten
af musen")
burde EB-løgnerne have været trukket i studiet.

Men _journalister holder hånden over journalister_
OG DERES BETJENENDE MEDLØGNERE MED FINE FORSKERTITLER.

At vi sku skræmmes med at himmellegeme er på vej mod jorden og
sammenstødssikkerhed i 2014, selvom dementi fra fagfolk var klart på vej, er
også eksempler på at journalistme og patologisk løgn har slægtskab.

Bollen med gulerods-rodspids i var en gulerodsbolle - alligevel spurgte
EB-journaliste ikke om nogen havde undersøgt for den nærliggende del af
renset guleROD!!!

Politikens Hus foregiver at ville rette usandheder, og har en hjemmeside og
en fejlfakta-redaktion - dog ikke vedr EB der tjener pengene og skaber
holdningerne - kun vedr de frelste kulturradikale kernekunder og feministers
morgenavis.
OG DE TØR IKKE lægge alle fejlretningsforsøg åbent frem på hjemmesiden.
Ordet er ikke frit.
Censur er nødvendig for at folk skal tro på medierne.

Mine påvisninger af misinformation afviser Politiken formelt fordi jeg ikke
har en mere "urban tone" end i dette indlæg, reelt fordi jeg er glistrupist.

Team Bush-Blair-Fogh viser vejen - og må inddrage WW2-løgne for at få
Irak-løgne stivet af.
Ligesom Fogh ikke går i internet-debat om samarbejdspolitik, så nægter
overlæge Holger Fausbøll Mosbech, Rigshospitalet, der misinformerede om
hvepsestik-dødsfald at afgive emailadresse eller arbejdstelefonnummer, når
jeg høftligt spurgte om om dokumentation - som han ikke nævnte eksistensen
af, for den findes næppe. Han ønsketænker nok..
Jeg ringede flere gange til hans afdeling, som han havde sagt han kunne
træffes på. Der var man instrueret om at han havde patienter. Altid!. Og at
han "bruger aldrig sin email-adresse", så den afgav man ikke. Altså hans
data tåler ikke dagens lys. Heller ikke til en jævnbyrdig
universitetsuddannet videnskabsmand som jeg, i hans fag, biokemi.
Der kan meget vel være sandhed i data'ene, men med tendensen til at
overlæger plejer kæpheste og fodrer medierne med hvad medierne kan bruge, må
man se det som systematiseret uærlighed indtil det modsatte er bevist. Og
erfarne læsere af Ugeskrift for læger er, som sagt, sikre på at
DOKUMENTATIONEN findes IKKE, for så havde casuistik i dette videnskabelige
tidsskrift nævnt det, og da hvepsestik er konversationsemne, opdages og
huskes det. Vandrehistorier er ikke kun om rotter i pizza - det er om ca ½
af hvad der skræmmer i medierne. Praktiserende læger snakker sammen om
deres "fælles-ugeavis" og har god klæbehjerne og kollektiv bevidsthed. Men
de tror ikke på Mosback og Reuters bureau som er fodret af ham.

Måske fordi jeg kopierer alt til dagbladene, har man nu skruet ned på
nyheden og taler om _højst eet_ dødeligt stik af hveps ELLER BI om året.
Ovl Mosbech historien om flere stik af kun hveps, holdt næppe vand.
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=217241

At der var sammenhæng mellem kviksølv og autisme viste sig - selvfølgelig -
at være løgn.
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=217207

Lissom når en Politiken-ansat netbetjent påstod at have sikker viden om, at
jeg er den mest killfiltrede danske usenet-deltager og skrev dette i flere
Politiken-udgivelser. De digter og holder ikke skel mellem ønsketænkning og
hvad de præsenterer som absolut sandhed.

FORKORT FRIT
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N