OZZY i Valby Hallen
Fra : Dag Stinus

Dato : 03-09-03 23:08

Så skete det alligevel. Netop som man troede at Danmark var blevet for lille
til de helt store navne (festivalkoncerter undtaget) må man nok sige at der
sker noget. To dage før Iron Maiden indtager Valby Hallen "varmer" Ozzy op
samme sted.

Til jyderne: Mon ikke I skal overveje en miniferie i jeres hovedstad fra
10.-12. november?

Venlig hilsen
Dag

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-09-03 17:51

> Til jyderne: Mon ikke I skal overveje en miniferie i jeres hovedstad fra
> 10.-12. november?

Da ikke hvis der er den larm derovre.!

// Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-09-03 19:22

Troels [around 9000] wrote:

> Da ikke hvis der er den larm derovre.!

Ja der er desværre en hel del støj herovre.
Men bare rolig, jeg tror godt at både Iron Maiden og Ozzy kan overdøve
det værste

Fra : Dopedog

Dato : 05-09-03 17:31

> [...]
> samme sted.
>
> Til jyderne: Mon ikke I skal overveje en miniferie i jeres hovedstad fra

Selvom Ozzy ER en mega metal legende så vil jeg nu ikke bruge penge på at se
ham alligevel (hvilket nok også hænger sammen med jeg ikke har nogle penge
). Ozzy er blevet en pengemaskine, desværre. Og efter hvad jeg har hørt
så bruger han playback hvilket ikke ligefrem er specielt fedt efter min
mening.

-Ronnie

Fra : Dag Stinus

Dato : 07-09-03 17:24

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> wrote in message
> [...]
der
> sker noget. To dage før Iron Maiden indtager Valby Hallen "varmer" Ozzy op

[klip]

Og billetsalget er i fuld gang på www.billetmaskinen.dk.

Venlig hilsen
Dag