min menu er væk i mozilla og netscape
Fra : pepss

Dato : 03-09-03 22:47

på siden www.cafe-flirt.dk kan man ikke se menuen med mozilla og netscape
men godt med IE og opera.
er der en der har et godt bud på hvad der kan være galt?

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : jopa

Dato : 03-09-03 22:52

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev i en meddelelse
> på siden www.cafe-flirt.dk kan man ikke se menuen med mozilla og
> netscape men godt med IE og opera.
> er der en der har et godt bud på hvad der kan være galt?

Prøv at fjerne doctypen på din venstre frame

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : pepss

Dato : 03-09-03 23:05

"jopa" <jopa@c.dk> skrev i en meddelelse news:bj5npv$qav$1@sunsite.dk...
> "pepss" <olefriis@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at fjerne doctypen på din venstre frame

ja det hjalp!

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-03 23:28

"jopa" <jopa@c.dk> skrev

> Prøv at fjerne doctypen på din venstre frame

Øh, den må du lige forklare nærmere. Netscape/Mozilla har da normalt ikke
problemer med at vise valide html-sider i et frameset, så ...

Og jeg kunne da se menuen i Mozilla, også inden pepss nåede at slette
doctypen.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : jopa

Dato : 04-09-03 00:19

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke problemer med at vise valide html-sider i et frameset, så ...
>
> Og jeg kunne da se menuen i Mozilla, også inden pepss nåede at slette

Hej Erik det kunne jeg og andre ikke bla ham selv (Mozilla 1.2.1)
Ps: jeg kan ikke forklare nærmere hvorfor Mozilla1.2.1 ikke kan vise hans
menu, kun konstatere det.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-03 23:19

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev
> på siden www.cafe-flirt.dk kan man ikke se menuen med mozilla og netscape
> men godt med IE og opera.

Ingen problemer her, Mozilla 1.3 på W98SE.

Men du skulle overveje at lave siden, så den kan ses i browservinduer mindre
end 1024x768 px. Ellers bliver designet ødelagt af en masse scrollbars på
kryds og tværs.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : pepss

Dato : 03-09-03 23:35

"Erik Ginnerskov" skrev

> "pepss" skrev
>
> Ingen problemer her, Mozilla 1.3 på W98SE.

jeg har lige fjærnet doctypen og det hjalp

> Men du skulle overveje at lave siden, så den kan ses i browservinduer
mindre
> end 1024x768 px. Ellers bliver designet ødelagt af en masse scrollbars på
> kryds og tværs.

ja jeg ved det! hvor langt vil du mene man skal kunne gå ned?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-09-03 23:49

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev

> jeg har lige fjærnet doctypen og det hjalp

Jeg nåede at se menuen i Mozilla, inden du slette doctypen

Jeg sætter selv grænsen ved 800x600

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : pepss

Dato : 03-09-03 23:52

"Erik Ginnerskov" skrev

> "pepss" <olefriis@privat.dk> skrev
> på

> Jeg sætter selv grænsen ved 800x600

tak så har jeg da noget at arbejde efter!