Skærme
Fijala 3554
Driver til skærm
Fra : Lothario

Dato : 07-04-01 16:26

Jeg har godt nok lidt svært ved at mærke-bestemme min skærm. På manualen
står et stort og flot "14" efterfulgt af dette:

CM14UHS
CM14UHE/CM14UHR
New Ultra VGA
DDC Color Monitor
User's Manual

Der er ingen fabrikant eller noget på, men efter en svag google-søgning
fandt jeg hen mod at det evt. kunne være Tatung. Intet at finde omkring
den på deres hjemmeside. Problemet er at windows ikke har en driver til
den, så måske kunne jeg finde den på nettet. Er der nogen der ved hvor?

Mvh Moe

Fra : Anders Sørensen

Dato : 07-04-01 23:22

Hej

Lothario <iamnot@hippie.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ACF3183.2F20D7E2@hippie.dk...
> Jeg har godt nok lidt svært ved at mærke-bestemme min skærm. På manualen
> står et stort og flot "14" efterfulgt af dette:

> [...]

Står der ikke et FCC ID nummer på typeskiltet på bagsiden af monitoren?
Hvis der gør kan du prøve at søge her: http://www.fcc.gov/oet/fccid/

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Lothario

Dato : 07-04-01 23:37

"Anders Sørensen" wrote:

> [...]
> nyhedsmeddelelse:3ACF3183.2F20D7E2@hippie.dk...

> Står der ikke et FCC ID nummer på typeskiltet på bagsiden af monitoren?

Det er lidt pinligt det her, men efter at have postet checkede jeg lige i
Windows og mon ikke om de havde den skærm jeg ledte efter. Win kunne bare ikke
auto-tracke den. Nå. Skidt pyt. Men tak for svaret, jeg kan evt. prøve at
checke.

Mvh Moe