Snøft - Tarzan er ikke kommet hjem :((
Fra : Stine Frandsen

Dato : 03-09-03 21:00

Hej.
Tja, lige kommet hjem fra en kanonferie i sommerhus med familien og min
hund; Min søde nabo har passet katte og høns den uge jeg har været væk. Mine
2 "tøse-misser" kommer strygende så snart bilen parkeres. Tarzan er ikke set
siden i lørdags - måske mandags.
OG til dem der så vil sige at jeg bare kan hegne haven ind eller holde
kattene inde : GLEM DET.
Haven er hegnet ind - til hunde og der forefindes en hundelem i bagdøren, så
både hunde og katte kan gå ind/ud.
Kattene er neutraliserede. Tarzan var væk i vinters i 4 måneder. Siden han
kom hjem igen, har han max været ½ time væk fra madskålen. Dengang forsvandt
han fra sit midlertidige "pleje-hjem".
Mon han bare er "fornærmet" og kommer igen i morgen eller mon han er gået
igen fordi jeg har været væk en uge ???
Snøft :(( Håber han kommer meget snart, har været ude at lede og kalde og
kalde og .....
i morgen tager jeg turen rundt til naboerne.......

Tarzan er sølvfølgelig øremærket og bliver officielt efterlyst i morgen hvis
ikke han er kommet inden.
Han er STOR ca. 8-9 kg, rød m/ hvide poter.

Kan ses på min HP

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's

Ny adresse, email m.m. fra d. 15 / 7

santippe@hund.dk
http://users.cybercity.dk/~buh10466

Flyndermøllevej 7, 7660 Bækmarksbro
97402171 / 24669356

Fra : Louise Hansen

Dato : 03-09-03 21:49

> [...]
> ikke han er kommet inden.
> Han er STOR ca. 8-9 kg, rød m/ hvide poter.

Hej Stine!

Jeg forstår godt din bekymring og håber da, at Tarzan kommer hjem igen!
Måske er han blot blevet lukket inde i en garage et sted???

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-09-03 22:12

"Stine Frandsen" <xsantippe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
set
> siden i lørdags - måske mandags.
> OG til dem der så vil sige at jeg bare kan hegne haven ind eller holde

Hej Stine.
Jeg forstår godt, du gerne vil lade kattene komme ud. Men som jeg læser dit
indlæg, så har han tidligere stukket af mens I var bortrejst?
I så fald synes jeg, I for fremtiden skal holde ham inde, når han skal
passes i ferier, for det lader til, at han bliver fornærmet/såret (eller
hvad katte nu har for følelser *S*) og går sin vej. Send ham evt. i pension,
hvor han kan komme ud i løbegård.

Jeg håber han snart kommer hjem og opdager I er kommet tilbage.

Mvh. Else.

Fra : Stine Frandsen

Dato : 04-09-03 22:11

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dit
> indlæg, så har han tidligere stukket af mens I var bortrejst?

Hej.
Nej, ikke helt rigtigt - eller også formulerede jeg mig forkert - sidst han
forsvandt, var han i midlertidig pleje pga. min daværende boligsituation.
Dvs. at det var et helt nyt sted, nye mennesker m.m. hvor han aldrig havde
været udendørs og derfor ikke kendte området.

Her har han været ude den sidste månedstid og aldrig været længere væk end
han er kommet senest 5 min. efter indkalds-fløjt.
Planen havde også været at de ( kattene, har 3 ) skulle have været lukket
inde i huset mens jeg var væk, men da jeg har haft håndværkere i huset
imens, valgte jeg at lade dem gå ind & ud. Hvis nu de skulle smutte for en
af håndværkerne og så ikke kunne komme ind igen. Min nabo har så været her
minst en gang daglig og fodret og snakket med dem. Hun er ligeså
katte-tosset som jeg og mindst ligeså ked af at han er væk.

Tarzan er nu efterlyst hos alle dyrlæger i området, skovfoged +
skovarbejdere, lokale brugs, katteregistret, naboer, og kommer i lokalavisen
på tirsdag. Nå ja og jeg har kørt rundt og tjekket de omkringliggende
veje - heldigvis med negativt resultat.
Det største problem er vist næsten at hvis han er gået "i skoven" for at
lede efter mig, kan det vare længe før han dukker op. Som nogle måske ved,
er Klosterheden et ret stort område.

Mangler en enkelt nabo, der ikke var hjemme de gange jeg var forbi i dag.

Stine

Fra : M,

Dato : 05-09-03 11:38

> [...]
> er Klosterheden et ret stort område.
>
> Mangler en enkelt nabo, der ikke var hjemme de gange jeg var forbi i dag.

Med venlig hilsen
Heidi Tengstedt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 05-09-03 11:40

Er bare nysgerrig om der er noget nyt om Tarzan?

Med venlig hilsen Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Stine Frandsen

Dato : 06-09-03 22:38

Både og...
Min nabo har haft ringet mens jeg var på arbejde, at han mente det var
Tarzan han så i den anden ende af grusvejen ( ca. 1½km. herfra huset).
Desværre var det i formiddags og da jeg kom hjem kl. 22, fik beskeden og
derefter "styrtede" af sted for at kalde - desværre uden resultat :(
MEN opgiver ikke så let. "Jagten" fortsætter, og det kunne selvfølgelig have
været en anden kat, beskrivelsen passede bare ret perfekt.
Desværre regnede det også lidt, så Tarzan ligger garanteret i en eller anden
lade og hygger sig *GG* Det kunne ligne ham eller at han har sneget til til
en sofa et sted......

Og måske er jeg heldig at han har hørt mig og nu er på vej hjem..........